spotprentjes

DeletedUser

Guest
Tom heeft echt wat nuttigs gedaan voor deze wereld eindelijk P. eens teruggepakt met hun vieze daden.
Owjaa P. voordat ik het weer vergeet als jullie toch zo rot vinden dat er 2 accounts naar de kloten zijn, omdat jullie zo "fairplay" zijn neem dan geen speler aan die dezelfde acties heeft uitgevoerd.
 

DeletedUser12825

Guest
Dus dat ip adres wat support geeft overeenkomt met de ip van Tom is geen bewijs? Wist je dat sinterklaas echt bestaat?
wow ik wist niet dat jij namen kon zien aan iemand zijn ipadres. Dan moet jij idd sinterklaas zijn.
met een ipadres kan je niet bewijzen wie het was dus kon het evengoed een co geweest zijn of mss zelf de kerstman :eek:
maar bon zoals ik al gezegt had ik spreek totaal niet goed wat er gebeurt is ik doe gewoon verder met wat ik bezig ben
 

DeletedUser78744

Guest
Bekijk bijlage 13288

Oy man, geef me een Aspirine :D
giphy.gif


Sorry boys and girls




Jorrit is best uniek meerdere mensen in 1 zijn:D


Die jonge kut belg met 69 gezichten :eek:

Die tijd is nu voorbij hoor ;)

Positieve mensen kunnen negatieve karakters veranderen, waarvoor dank xxx
 

DeletedUser77892

Guest
zielige figuren jullie in ship. Hadden gewoon geen bots moeten gebruiken, je wist dat dat verboden is, je wist dat er een ban opstaat. en dan nu alsnog zo zielig komen doen. jullie zijn gewoon ongeloofelijk dom, echt heel dom, maar dan ook echt xD
Ik lach me rot, Al die stoer doenerij afgelopen maanden, maar jullie zijn gewoon een stelletje botters.
Ik zeg lekker voor jullie, justice is served
Denk dat ik niet kan stoppen met lachen tot de wereld voorbij is :D:D:D:D:D
 
Bovenaan