spotprentjes

DeletedUser65921

Guest
Aangezien we dit nog niet hadden en ik er een hele berg heb klaarstaan :D
mhjxv.jpg
2yopnb8.jpg
32ztdw7.jpg
Ze zijn al paar dagen oud, maar ik kon ze niet vroeger posten ;)
 

DeletedUser65921

Guest
Je weet dat spotprentjes altijd overdreven zijn?
Ze zijn gebaseerd op de waarheid, natuurlijk heb ik het een beetje verergert, maar dat maakt het juist grappig.
 

DeletedUser

Guest
We wouden eerst een stam maken met actieve leden van angels en toen kwam inf.
 

DeletedUser

Guest
Was na 1 dag en ik had ook goed contact met unlockme dus leek me wel een leuke stam
 

DeletedUser

Guest
Alsnog angels leafen omdat je een oorlog niet kan winnen faalt.
 

DeletedUser

Guest
Je kan me Toch gewoon aanvallen en durven jullie nu opeens niet tegen inf
 

DeletedUser

Guest
Super fijn voor je en ik bedoel met je jullie stam want een andere stam maakt daar geen verschil in
 

DeletedUser

Guest
Je kan me Toch gewoon aanvallen en durven jullie nu opeens niet tegen inf

Ik beloof je dat wanneer ik genoeg punten heb je zal aanvsllen ondanks de afstand.
Denk je serieus dat mensen bang zijn voor Inf omdat het de nr1 stam is?
Ga toch weg joh
 

DeletedUser

Guest
Je kan me Toch gewoon aanvallen en durven jullie nu opeens niet tegen inf

gast wanneer ga je eens eindelijk leren dat wij geen schrik hebben van nr1 stammen, het is niet omdat jullie een massa leden hebben dat jullie goed zijn
 
Reactiescore
2
Dragon kun je me zeggen hoe je zo'n spotprentjes maakt?

FF in-game gaan, ik ben pas terug van vakantie en had daar amper de tijd om mijn acc's te onderhouden dus ik heb me alleen bezig gehouden met men dorpen uitbouwen en troepen maken. Dus ik heb geen AF of ranglijsten gezien, maar toen ik terug was van vakantie heb ik toch lang naar de ranglijst van stammen gekeken. In dit topic wordt het al iets duidelijker, maar als iemand er meer van weet zou ik graag meer weten wat er van angels, ????, inf en misschien nog andere stammen is gebeurd die er bij betrokken waren bij deze verandering.
 

DeletedUser

Guest
Dragon kun je me zeggen hoe je zo'n spotprentjes maakt?

FF in-game gaan, ik ben pas terug van vakantie en had daar amper de tijd om mijn acc's te onderhouden dus ik heb me alleen bezig gehouden met men dorpen uitbouwen en troepen maken. Dus ik heb geen AF of ranglijsten gezien, maar toen ik terug was van vakantie heb ik toch lang naar de ranglijst van stammen gekeken. In dit topic wordt het al iets duidelijker, maar als iemand er meer van weet zou ik graag meer weten wat er van angels, ????, inf en misschien nog andere stammen is gebeurd die er bij betrokken waren bij deze verandering.

Inf recruteert de *pro* leden van Angels.
???? is gefuseerd met ELIA daaruit ontstond ~DR~ En ~NM~
 
Bovenaan