spotprentjes

DeletedUser65921

Guest
Laat die jongen eens, het is al sad genoeg dat hij geownd wordt door Daan.

Ik was benieuwd hoe goed jullie het deden, dit zegt toch wel heel veel :eek:

Zijde 1:
Stammen: P.
Zijde 2:
Stammen: SHIP

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 81
Kant 2: 1,011
Verschil: 930

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 777,497
Kant 2: 9,612,194
Verschil: 8,834,697

chart
 

DeletedUser77892

Guest
Ga dan eens deftig deffen? Je laat het nu ook weer afweten dus als het nu op lord Dusty of Defi was. Je hebt mij nog niet echt overtuigd.
Dit is echt lang niet de eerste keer dat ik incs krijg op defi. Wel de eerste keer dat ik verlies draai tegen jullie op defi.
 

DeletedUser

Guest
Dit is echt lang niet de eerste keer dat ik incs krijg op defi. Wel de eerste keer dat ik verlies draai tegen jullie op defi.

Tja ik zou ook runnen, als ik wist dat Remco leider was. Zo'n debiel wil je ook niet als leider, dus dump die vv naar hem toe. Want die komt zichzelf tegen, want hij zit nu in vergelijkbare situatie toen in SHIP.
 

DeletedUser65921

Guest
Oei dan zal er een scheldpartij gevolgd zijn als de vv gedumpt werd.
 

DeletedUser77892

Guest
Gewoon op Google zoeken: "Meest laffe speler van tribal wars" :p:oops:
Ah ja dat verklaart het wel
Sta in de oorlog overigens wel nog positief qua veroverde en verloren dorpen, toen ik op deficere kwam was dat nog niet zo. Dus maak me nog geen zorgen
 

DeletedUser

Guest
Ah ja dat verklaart het wel
Sta in de oorlog overigens wel nog positief qua veroverde en verloren dorpen, toen ik op deficere kwam was dat nog niet zo. Dus maak me nog geen zorgen
Ja je kijkt terug in het verleden, maar dat boeit niet. Je word nu simpel weggespeeld, dus wat interesseert het nu of je nu nog voorstaat:rolleyes2:
 
Bovenaan