Spotprentjes

DeletedUser61518

Guest
Doe maar stoer ventjes...als SWAS een front accountje heeft dat vrij komt, wil ik jullie wel een pak slaag komen geven... :) Dan piepen jullie snel anders ^^

dus bruine beer, nakhahimo of professor kist? ;p ik hoop dat die accountjes niet snel leeg komen te staan, zijn wel toffe mensen ;)
 

DeletedUser

Guest
Rustig Edwin.. Het is maar een spelletje, en je hoeft niet altijd zo gehaat te reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Erwin is zijn macht aan het verliezen.
Nee, ik ga echt ooit met je samenspelen... als je niet eens mijn naam correct kunt onthouden :eek:

En gek he... ik ben een maand weg... ik ben niet meer op die wereld, dan is het bijzonder lastig om dan nog enige invloed op het spel uit te oefenen. En om de één of andere reden, doe ik dat het liefst InGame (waar ik momenteel niet verblijf) en niet op het AF... dus hoor je mij amper :cool:
 

DeletedUser57186

Guest
Nee, ik ga echt ooit met je samenspelen... als je niet eens mijn naam correct kunt onthouden :eek:

En gek he... ik ben een maand weg... ik ben niet meer op die wereld, dan is het bijzonder lastig om dan nog enige invloed op het spel uit te oefenen. En om de één of andere reden, doe ik dat het liefst InGame (waar ik momenteel niet verblijf) en niet op het AF... dus hoor je mij amper :cool:

Pff Edwin altijd die uitvluchtjes gebruiken. Je moet eens nieuw bloed inpompen bij jezelf.
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik ga echt ooit met je samenspelen... als je niet eens mijn naam correct kunt onthouden :eek:

En gek he... ik ben een maand weg... ik ben niet meer op die wereld, dan is het bijzonder lastig om dan nog enige invloed op het spel uit te oefenen. En om de één of andere reden, doe ik dat het liefst InGame (waar ik momenteel niet verblijf) en niet op het AF... dus hoor je mij amper :cool:

Blijf op het AF. Zonder jou is het zo saai :D:D
 

DeletedUser

Guest
Pff Edwin altijd die uitvluchtjes gebruiken. Je moet eens nieuw bloed inpompen bij jezelf.
Samen mee doen aan de Summer Games? Daar valt nog wat te winnen en dan hebben we nog maar 8 andere accounts (die zo maf zijn als wij) nodig... die eerste plek is dan echt wel van ons.
 

DeletedUser

Guest
Word lachen als 5 mensen op 1 account spelen, en dan samen 1 iPad moeten delen. :p

Speler X woont in Groningen, speler Y in Limburg, en speler Z in Antwerpen. ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik laat op die wereld wel even een knap staaltje TribalWars zien. ;)
 

DeletedUser61518

Guest
Als jullie meedoen? Welke van de 3 servers gaan jullie kiezen? Ik denk dat ik voor de classic ga gaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Heb geen flauw idee wat voor opkomst er komt voor die servers.. Classic spreekt mij ook wel aan, maar hoe groot word zo'n wereld?
 

DeletedUser

Guest
Mensen.. Spotprentjes aub, discussie over summer games mogen in het topic op het discussie forum ;)
 
Bovenaan