Spotprentjes

DeletedUser

Guest
Je hebt geen schijn van kans tegen mij. :p

Meeh, je ego is overrated.. Maar hoefman is inmiddels ook al uit SwaS.

Jullie -DR- gastjes kunnen nu heel stoer doen... vanwege een succesje, maar drie keer raden waarom SWAS zo weinig verloor toen ik er nog in zat ^^ en dat kan je navragen... alle accounts die onder vuur lagen: werden standaard bij mij gedumpt.

En je had heel lang kunnen aanvallen (en ook afbreken) maar bij mij zien alleen edels (ineens) verdedigingstroepen tegenover zich staan... en wat niet houdbaar is dat backdraft ik wel, met edels vanuit de tweede en derde lijn. Je had met de hele stam kunnen knallen en je had verdomd weinig gekregen als ik had verdedigd. Maar i.i.g. top dat jullie zoveel zelfvertrouwen hebben gekregen... overmoedige spelers maken namelijk veel fouten ;)
 

DeletedUser

Guest
Had je die ligging t.o.v. rest van SWAS al gezien? :p

Valt wel mee hoe slecht.. Maar zijn buddy Shooterman is uitgeschakeld, en stapt snel over naar de volgende stam.

Heeft -DR- even geluk dat elke stam waar Hoefman in gaat binnen de kortste keren uit elkaar valt. :p

Jaja, heb het nu over de onstabiele stam SwaS die werd opgebouwd door Erwin. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jullie -DR- gastjes kunnen nu heel stoer doen... vanwege een succesje, maar drie keer raden waarom SWAS zo weinig verloor toen ik er nog in zat ^^ en dat kan je navragen... alle accounts die onder vuur lagen: werden standaard bij mij gedumpt.

En je had heel lang kunnen aanvallen (en ook afbreken) maar bij mij zien alleen edels (ineens) verdedigingstroepen tegenover zich staan... en wat niet houdbaar is dat backdraft ik wel, met edels vanuit de tweede en derde lijn. Je had met de hele stam kunnen knallen en je had verdomd weinig gekregen als ik had verdedigd. Maar i.i.g. top dat jullie zoveel zelfvertrouwen hebben gekregen... overmoedige spelers maken namelijk veel fouten ;)

Wanneer je de VV van Shooterman had zou je kansloos tegen mij zijn. ;) Wanneer ik eenmaal aanval is er geen houden meer aan. :D
 

DeletedUser62799

Guest
Jullie -DR- gastjes kunnen nu heel stoer doen... vanwege een succesje, maar drie keer raden waarom SWAS zo weinig verloor toen ik er nog in zat ^^ en dat kan je navragen... alle accounts die onder vuur lagen: werden standaard bij mij gedumpt.

En je had heel lang kunnen aanvallen (en ook afbreken) maar bij mij zien alleen edels (ineens) verdedigingstroepen tegenover zich staan... en wat niet houdbaar is dat backdraft ik wel, met edels vanuit de tweede en derde lijn. Je had met de hele stam kunnen knallen en je had verdomd weinig gekregen als ik had verdedigd. Maar i.i.g. top dat jullie zoveel zelfvertrouwen hebben gekregen... overmoedige spelers maken namelijk veel fouten ;)

Zeg je tegen ons dat we allemaal stoer doen, en dan begin je zelf even stoer te doen dat je alles goed had kunnen verdedigen. Maar toch maar gestopt, kon je het niet meer aan? :p
 

DeletedUser

Guest
Valt wel mee hoe slecht.. Maar zijn buddy Shooterman is uitgeschakeld, en stapt snel over naar de volgende stam.

Heeft -DR- even geluk dat elke stam waar Hoefman in gaat binnen de kortste keren uit elkaar valt. :p

Jaja, heb het nu over de onstabiele stam SwaS die werd opgebouwd door Erwin. :cool:

Ligging valt mee? Lol...

nl25

Ik zeg je alvast één ding: hoogmoed komt tot de val.

Succes met SWAS.
 

DeletedUser

Guest
De redenen waarom ik gestopt ben, zijn van andere aard... (o.a. een verhuizing --> voorgoed weg uit NL) en bekend bij mijn stamgenoten. Het is i.i.g. niet omdat ik het niet meer aan kon ^^
 

DeletedUser

Guest
Wat dacht je Edwin, NL speelt zo slecht op het EK, ik vertrek uit dit rotland? :p

Wel jammer om te zien dat SWAS dan niet zonder je kan...
 

DeletedUser62799

Guest
Karlak, Pietjan bedoelde de ligging van Hoefman tegenover Swas.

Wat dacht je Edwin, NL speelt zo slecht op het EK, ik vertrek uit dit rotland? :p

Wel jammer om te zien dat SWAS dan niet zonder je kan...

En ook dit zegt genoeg over hoe de onstabiele stam die hij heeft achtergelaten.

Instabiel zij de kat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En ook dit zegt genoeg over hoe de onstabiele stam die hij heeft achtergelaten.

Instabiel zij de kat.

Edwin leidde SWAS top. Sinds hij weg ging, ging het bergafwaarts. hetzelfde als bij het oude ODA.

Nee, maar waarom kom je dan met een plaatje van Hoefman in eternal?

Omdat hij daar in zit? En hij zat in swas, die ook gemarkeerd zijn op de kaart.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En ook dit zegt genoeg over hoe de onstabiele stam die hij heeft achtergelaten.

Instabiel zij de kat.
Het zit wel diep he... dat je met nonsens afkomt... zit je nog zo erg met de afwijzing van je toenmalige sollicitatie voor SWAS? Jammer joh... toen ik de leiding had namen we echt geen amateurs aan ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat SwaS en Semper een BG hadden, dus vandaar dat ik de ligging van Hoefman wel mee vond vallen. Maar denk dat SwaS zulke interne problemen heeft dat hij heeft besloten over te stappen..

Volgens mij denkt iedereen dat we nu keihard oorlog aan het voeren zijn met SwaS, maar dat is toch echt niet zo.. Heb ook geen zin dat iedereen elkaar gaat zitten opfokken, zodat het daar wel van komt..

Laat SwaS maar eerst zijn interne problemen oplossen. Er zijn nog steeds 7-8 spelers die wél doorgroeien.
 

DeletedUser

Guest
Beetje dom om nu bezorgd te zijn over een mogelijke oorlog met SWAS, als je stam pasgeleden enkele leden van Goblin heeft overgenomen ^^

Met die stam is SWAS al een hele tijd in oorlog en Goblin verloor en niet zo'n beetje ook. Die Goblin leden aannemen... zou in mijn ogen een regelrechte oorlogsverklaring geweest zijn en dan werd het vechten.. heel hard vechten zelfs.
 

DeletedUser61518

Guest
Beetje dom om nu bezorgd te zijn over een mogelijke oorlog met SWAS, als je stam pasgeleden enkele leden van Goblin heeft overgenomen ^^

Met die stam is SWAS al een hele tijd in oorlog en Goblin verloor en niet zo'n beetje ook. Die Goblin leden aannemen... zou in mijn ogen een regelrechte oorlogsverklaring geweest zijn en dan werd het vechten.. heel hard vechten zelfs.

En dan zou je met mij te maken hebben gekregen ^^
 

DeletedUser

Guest
Beetje dom om nu bezorgd te zijn over een mogelijke oorlog met SWAS, als je stam pasgeleden enkele leden van Goblin heeft overgenomen ^^

Met die stam is SWAS al een hele tijd in oorlog en Goblin verloor en niet zo'n beetje ook. Die Goblin leden aannemen... zou in mijn ogen een regelrechte oorlogsverklaring geweest zijn en dan werd het vechten.. heel hard vechten zelfs.

Dat zou wat leven in de brouwerij brengen! :)
 

DeletedUser

Guest
Doe maar stoer ventjes...als SWAS een front accountje heeft dat vrij komt, wil ik jullie wel een pak slaag komen geven... :) Dan piepen jullie snel anders ^^
 
Bovenaan