Spotprentjes & Propaganda

DeletedUser71655

Guest
Klopt die stacks hebben er niks mee te maken.
Is gewoon onkunde dat je nog niks bereikt heb :p:p
Jij hebt wel wat bereikt wil je zeggen:rolleyes:

Tuurlijk hebben die stacks er wel mee te maken,jullie zitten te zeuren dat wij stacks hebben,en een rim accie heeft 30k/30k stacks,geen wonder dat er dan een tekort is:D
Daarbij begint CbC over mijn prestaties als ik zeg dat er gestacked word,beetje zwak om dan ineens over prestaties te beginnen he,maargoed dat zijn we ook wel gewend van jullie hoor:eek:

Brr, zowel een breaker als een choicer :D Tijd voor die overstap!! :D

Neh:)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel grappig hoe dingen ingevuld worden door mensen.

HeartSolid moet maar 1 L erin :wink:


En Ja toen ik mijn VV aan 18 afgaf waren sommige dorpen al gesneuveld. en was iets drukker als geplant op mijn werk. dus had sommige tags nog aangepast en ook aangegeven aan 18 dat nog niet alles bijgewerkt was. Dus ja er stonden wat tags op foute info. Maar gaf ook aan dat alles vanzelf uitwees van de fakes en de volle clears. En 18 is een top VV-er dus dat kon hij met 2 vingers in zijn neus wel aan.

Vind alleen altijd vreemd dat zulke info dan toch de buitenwereld weet te geraken. Zo zie je maar weer dat er altijd veel aannames gedaan worden zonder de reden te vragen.

Maar al met al een leuk plaatje hoor. Absoluut gelukkig niet waar :rolleyes:

HeartSolid klein.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68936

Guest
Bijlage ongeldig;).

Verder leuk verhaal, maar over welke quote gaat het precies? Ik volg het even niet:p. En leuk om je op het AF te zien;)
 

DeletedUser

Guest
Ja ik kijk zelden op AF maar dacht even afleiding en zag mijn spotprentje voorbij komen. om van mijn laatste centjes puntjes te kopen. Ik had wel creatiever gedacht lol.

Ik zeg 200 puntjes voor de beste prent over mij :cool:

Ps ik probeer mijn prentje bij mijn profiel toe te voegen maar zie niet goed waar bij de instellingen........ GRRRRR
 

DeletedUser

Guest
Ja ik kijk zelden op AF maar dacht even afleiding en zag mijn spotprentje voorbij komen. om van mijn laatste centjes puntjes te kopen. Ik had wel creatiever gedacht lol.

Ik zeg 200 puntjes voor de beste prent over mij :cool:

Ps ik probeer mijn prentje bij mijn profiel toe te voegen maar zie niet goed waar bij de instellingen........ GRRRRR

Probeer via deze site je foto upteloaden, en dan de link in je post te zetten

http://tinypic.com/index.php

:)
 

DeletedUser68936

Guest
Niet voor niets is het SPOTprenten:p. En een klein beetje waarheid soms;)
 

DeletedUser65908

Guest
6g09w.jpg
 

DeletedUser58295

Guest

die zijn niet verkeerd.

team lavalya zit zeker in die gehandicapte wc? Want die krijgen meer een pak voor hun broek. Dan kunnen ze eindelijk die plakkerige tijdschriften weg gooien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65908

Guest
Re: Spotprentjes & Propaganda

3402499.jpg


er is een plaatje gelekt van een van de spelers van ease toen die gisteravond naar de awards keek

3402525.jpg
 

DeletedUser44415

Guest
Wat een gezellige discussies er waren in het verleden... Ik herinner me totaal niets meer ervan dat ik mezelf uitgeleefd heb op mount christus dat ik wist hij op lavalya speelde :confused:
 
Bovenaan