Spotprentencontest W71

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
923CDF14-DB55-466C-BCBF-23EBF9B70659.jpeg
 
Reactiescore
2.062
Lekker rapportjes op het AF posten! Respect !
En die stats ook heerlijk! Respect! Respect voor de vijand is weer hoog.
 
Reactiescore
1.075
Lekker rapportjes op het AF posten! Respect !
En die stats ook heerlijk! Respect! Respect voor de vijand is weer hoog.
3drjizbh59y47.jpeg
 

Deleted User - 487890096

Guest
Ik snap rene wel, er wordt hier wel héél mans gedaan met dorpjes winst wanneer er zo'n gigantische overmacht is. Een beetje bescheiden zijn en niet triest rapportjes plaatsen op het forum zou wel sieren denk ik.

Ik snap dat het leuk is voor Fier dat éindelijk er iets gedaan wordt op t front, maar hou t lekker voor jezelf ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
bok op met je overmacht joh, noob
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
338
Ik snap rene wel, er wordt hier wel héél mans gedaan met dorpjes winst wanneer er zo'n gigantische overmacht is. Een beetje bescheiden zijn en niet triest rapportjes plaatsen op het forum zou wel sieren denk ik.

Ik snap dat het leuk is voor Fier dat éindelijk er iets gedaan wordt op t front, maar hou t lekker voor jezelf ;)
Toen hi ho met boosts een overmacht opzette hoorde ik ze niet klagen
 
Reactiescore
1.380
Sorry @Theo Walcott. maar dat is echt bs.

dit is spotprentje puur voor humor.
Ik zet mijn eigen stam spelers meer te kakke dan PVM. Die rapportjes zeggen helemaal niks ook niet welke dorpen het zijn. Daarbij weet iedereen die het moet weten precies welke dorpen het zijn enz.

misschien eens pvm helpen want ik zie dat hij het helemaal solo moet doen dus geef je stam spelers eerst wat meer respect dan om een spotprentje te zeuren wat puur voor humor bedoeld is.

aan het einde geef ik pvm ook nog eens respect voor wat hij doet daar solo.
als ik geen stamdef had gekregen had ik allang de handdoek inde ring gegooid want het is een uitzichtloos cluster zonder hulp.
 

DeletedUser79704

Guest
sinds wanneer zijn rapportjes posten respectloos? moest er nu bijgestaan hebben welk dorp het was ok maar dit? komaan zeg
 
Reactiescore
2.062
Ik trek mijn reactie terug, het bier smaakte te lekker gister sorry @Against All Odds maat
 
Bovenaan