Spotprentencontest W71

Reactiescore
1.468
Beste W71 AF-er,
Hierbij presenteer ik het eerste contest sinds tijden! Nadat er toch behoefte was heb ik besloten een vereenvoudigde editie van het conest dat op W72 een groot succes was te organiseren!


Wat houd de competitie precies in?
De competitie loopt van 5 mei tot en met 12 mei. In deze week zijn er dagelijks punten te verdienen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een spotprent in dit topic plaatsen. Deze spotprent krijgt vervolgens een score en alle scores worden bij elkaar opgeteld in een ranglijst. Na deze week mag elke deelnemer 1 van zijn geplaatste spotprenten uitkiezen voor een publieksstemming. Uiteindelijk worden de gewone scores + de publieks scores bij elkaar opgeteld en dit vormt de definitieve ranglijst.

Concreet
Je mag elke dag 1 spotprent plaatsen. Deze moet over Tribal Wars gaan. Dit hoeft niet specifiek over W71 te gaan. Het is niet toegestaan om je spotprent te bewerken, te verwijderen en/of een tweede te plaatsen op dezelfde dag. Dit maakt je inzending van die dag ongeldig. Je krijgt elke dag dus maar één kans. Tot en met de laatste dag (12 mei) kun je bij je een inzending laten weten welke spotprent je mee wilt laten doen voor de stemming. Ook dit is een definitieve keuze en kun je niet meer veranderen. Verder kun je deelnemer per forum account, en dus niet per spelaccount.

Beoordeling spotprenten
De spotprenten worden beoordeeld door een jury bestaat enkel uit mij. Er word een beoordeling van 0-5 punten per spotprent gegeven.

Prijzenpot
Zeker ook niet onbelangrijk. Er zitten in deze nieuwe competitie 3.000 premium punten in de prijzenpot. Deze worden verdeeld over de losse ranglijsten en over de totale ranglijst. De maximale prijs voor 1 deelnemer is 1.750 premium punten!

Jury-ranglijst
1. 500 premium punten
2. 250 premium punten

Stemming-ranglijst
1. 500 premium punten
2. 250 premium punten

Totale-ranglijst
1. 750 premium punten
2. 500 premium punten
3. 250 premium punten
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
28d967b6e0a7f8e9b85a4e90f3fafbad.png
 
Reactiescore
534
Leuk!! Succes met beoordelen :p
 
Bovenaan