We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Klopt xDDe laptop en Johan hebben elkaar nog niet gevonden dus![]()
op de valreep een klaar
heb het gevoel dat iedereen op deze wereld gewoon iets wil hebben om op te zeiken
XDwat een grap dit zeg
Ja ik snap wat je bedoeld qua publieksstemming. Ik denk ook niet dat ik die de volgende keer zou laat gaan. Maar qua jurybeoordeling had je jezelf tekort gedaan. Zelfs een heeeele slechte meme had je nog 1 punt per dag op kunnen leveren in de dagen dat je nu niet postte, en gezien het kleine punten verschil had dat veel uitgemaakt voor jou.wat een grap dit zeg
Ja ik snap wat je bedoeld qua publieksstemming. Ik denk ook niet dat ik die de volgende keer zou laat gaan. Maar qua jurybeoordeling had je jezelf tekort gedaan. Zelfs een heeeele slechte meme had je nog 1 punt per dag op kunnen leveren in de dagen dat je nu niet postte, en gezien het kleine punten verschil had dat veel uitgemaakt voor jou.
Ik vind jouw meme ook gewoon slecht, veels te lang, random plaatjes etc. en ook totaal niet orgineel want op het einde poste iedereen memes m.b.t. de massa.