Spotprenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Er is in Sweet heel veel fout gegaan. Die opvoeding heeft het professortje ook gehad. Wij trachten hem hier her op te leiden net zoals jullie dat met jullie accounts die erbij gekomen zijn doen.

Echter scheelt het voor mij dat ik de professor/Sensation in rl ken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45033

Guest
buiten deze twaalf woorden maak ik aan jouw geen woorden meer vuil.
 

DeletedUser

Guest
buiten deze twaalf woorden maak ik aan jouw geen woorden meer vuil.

je kunt roepen wat je wil philips maar die leden die jij hebt van sweet hebben (volgens mijn) S toen van zn acc gebackstabt dus :eek: en nee ik keur S zijn actie's niet goed want mag hem nog steeds niet ik haat backstabbers!:D
 

DeletedUser

Guest
OS-uitwisseling tussen BG's is normaal, dus niet echt dom dat hij dat insinueerde.

Meestal wel, maar wanneer beiden bg's op meerdere fronten verschillende oorlogen uitvechten, niet bijzonder frequent. Het komt wel voor, maar dat zegt Lavendel ook.

daar ga ik zelfs niet meer op in

Sterk

pfff.... de nr. 1-2-3-4 opgeteld zijn iets groter als de nummer 5 en 13 :rolleyes:

Daar ben ik het met je eens, maar gezien er 0,0 front met LawZzZ is, kun je hen al wegstrepen. Daarnaast geloof ik dat Plague ook nog geen massa op jullie uitgevoerd heeft, dus blijven eigenlijk enkel de nummer 3 en 4 over.

waar zoek ik een smoes??? lees alles als je wilt meepraten;)

In de volgende quotes:

Als het nu Plague alleen moest zijn hé :rolleyes:

je gaat onze situatie toch niet vergelijken hoop ik met de plague situatie :eek:

We hebben oorlog tegen de nr1 -2 -3 en 4
Plague tegen 5-6 en ...

even verschil van dorpen tellen ???:rolleyes:

Dan hebben ze nog een partner in crime : Lawzzz.. waar ze zeker genoeg steun aan os zullen aan hebben.
We hebben Reb!. leuke stam waar we goed mee samenwerken maar ik denk aan osvoorziening dat er ook een klein verschil is.

Wij hebben 80% front tegen stammen die allen groter zijn dan ons....
 

DeletedUser61935

Guest
Meestal wel, maar wanneer beiden bg's op meerdere fronten verschillende oorlogen uitvechten, niet bijzonder frequent. Het komt wel voor, maar dat zegt Lavendel ook.

Klopt, maar in sommige gebieden is dit wel mogelijk bij Lawzzz en Plague, mits een goed communicatie.
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar waarom de os naar de buurstam sturen wanneer het bij je stamgenoot ook nodig is? Waarom zou je je troepen dus onnodig langer wegsturen?
 

DeletedUser61935

Guest
Ja, maar waarom de os naar de buurstam sturen wanneer het bij je stamgenoot ook nodig is? Waarom zou je je troepen dus onnodig langer wegsturen?

Lees mijn post terug. Ik zeg niet dat het moet, ik zeg dat het mogelijk is.
 

DeletedUser

Guest
Jij zegt dat het mogelijk is, ik verklaar waarom daar nauwelijks sprake van is. Ofterwijl, nergens beweer ik dat jij claimt dat dat het geval is bij Plague+LawZzZ
 

DeletedUser63101

Guest
1zewaqu.jpg


^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan