spotprenten

DeletedUser

Guest
wij wisten niet dat je weg was, en anders vielen we je ook aan.:D

u mad? u noob?:D
 

DeletedUser

Guest
hmm dan probeert je hoofdstam noobs te recruite;)

Dr. Freud op 09.07. om 16:51 uur
Beste Raggie,

Hoe is het nou? Ik mis je wel op het forum bij BWR en je gedrevenheid er iets van te maken. Zou je niet terug willen komen om het gezelliger te maken?

Groetjes,
Bas

u dissed bro?

(no offence against dr freud)
 

DeletedUser

Guest
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
 

DeletedUser17072

Guest
hmm dan probeert je hoofdstam noobs te recruite;)



u dissed bro?

(no offence against dr freud)

Zullen we jou faalactie erbij halen?

dan mag jij zeggen waar ze mij hebben gepowned

dat account dat te inactief was voor bwr, nu in bwr-mb zit
en momenteel door me mbs word gepowned als goed is^^

De stats:
Zijde 1:
Spelers: litle pipin
Zijde 2:
Spelers: jelle van de wouw, hondden, madjokkker

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 71
Kant 2: 139
Verschil: 68

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 0
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 681,489
Kant 2: 1,356,255
Verschil: 674,766

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 39,517
Kant 2: 0
Verschil: 39,517

chart
 

DeletedUser

Guest
hmm ik had wat rapportjes gezien waar leek of je gepowned werd^^

maar ga in op me vorige berichtje:p
 

DeletedUser17072

Guest
hmm ik had wat rapportjes gezien waar leek of je gepowned werd^^

maar ga in op me vorige berichtje:p


jup, jup de dorpjes waar halve clears in zaten waren geloopt, het front stond gestackt daarachter, hebben ze mij te pakken gehad, maarja de reden daarvoor weet je ook wel;). en zoals gezegt zater er ook noob clears bij die niet effectief waren.

verder heb ik nooit gezegt dat jij noob bent;), ik heb alleen gezegt da je dat beter tegen jezelf kan zeggen:).
 

DeletedUser

Guest
jup, jup de dorpjes waar halve clears in zaten waren geloopt, het front stond gestackt daarachter, hebben ze mij te pakken gehad, maarja de reden daarvoor weet je ook wel;). en zoals gezegt zater er ook noob clears bij die niet effectief waren.

verder heb ik nooit gezegt dat jij noob bent;), ik heb alleen gezegt da je dat beter tegen jezelf kan zeggen:).

jup klopt van de noob clears, zag ik ook.
en het is niet ons probleem al laat je acc onbemand.
 
Bovenaan