spotprenten

DeletedUser17072

Guest
Zal wel weer een BWR flikker zijn

Die vinger die je hebt als profiel plaatje.
Moet je lekker je reet in duwen :rolleyes:

BWR flikker, ik scheld jou toch ook niet voor para dikzak....:mad:

Misschien moet jij me dat maar eens voordoen, ik krijg het maar niet voor elkaar.:mad:
 
Reactiescore
57
BWR flikker, ik scheld jou toch ook niet voor para dikzak....:mad:

Misschien moet jij me dat maar eens voordoen, ik krijg het maar niet voor elkaar.:mad:

Para dikzak (L)

Ga maar gebukt staan, ik ken een paar stamgenoten die hem met liede bij je naar binnen duwen ;)

:D
 

DeletedUser17072

Guest
dat account dat te inactief was voor bwr, nu in bwr-mb zit
en momenteel door me mbs word gepowned als goed is^^

Ahahahaha, jou mb's weten niet eens wat een clear is man... 10000 bijl 100 ram, en nog wat lc kom op man, heb geen enkel dorpje aan hun verloren, het was gewoon een naaistreek want die dag ging ik op vakantie en was daarmee 2 dagen offline.


De stats:
Zijde 1:
Spelers: litle pipin
Zijde 2:
Spelers: jelle van de wouw, hondden, madjokkker

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 71
Kant 2: 139
Verschil: 68

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 0
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 681,489
Kant 2: 1,356,255
Verschil: 674,766

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 39,517
Kant 2: 0
Verschil: 39,517

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57683

Guest
Ahahahaha, jou mb's weten niet eens wat een clear is man... 10000 bijl 100 ram, en nog wat lc kom op man, heb geen enkel dorpje aan hun verloren, het was gewoon een naaistreek want die dag ging ik op vakantie en was daarmee 2 dagen offline.

Dus omdat jij 2 dagen offline was, is het een naaistreek :eek:
Is natuurlijk ook niet netjes van die MB's, jou aanvallen wanneer je de zaken niet goed op orde hebt :rolleyes:
 

DeletedUser17072

Guest
Dus omdat jij 2 dagen offline was, is het een naaistreek :eek:
Is natuurlijk ook niet netjes van die MB's, jou aanvallen wanneer je de zaken niet goed op orde hebt :rolleyes:


inderdaad, ti's mijn eigen fout, maar ik wil er meer op wijzen dat king raggie, eerst de stats een goed moet bekijken, voordat hij onzin uitkraamt.
 

DeletedUser57683

Guest
inderdaad, ti's mijn eigen fout, maar ik wil er meer op wijzen dat king raggie, eerst de stats een goed moet bekijken, voordat hij onzin uitkraamt.

Maar als hij de stats eerst had bekeken dan had ie ook geen onzin uitgekraamd :p
 
Reactiescore
4
inderdaad, ti's mijn eigen fout, maar ik wil er meer op wijzen dat king raggie, eerst de stats een goed moet bekijken, voordat hij onzin uitkraamt.

je kraamt zelf onzin uit meer dan raggie..

jij zegt ze vallen me aan op de dag dat ik op vakantie(2dagen) wegging , dus dan mogen ze jou niet aanvallen en is het een naaistreek?.
er is niet voor niets VakantieModus gebruik het dan ook ;)
 

DeletedUser17072

Guest
je kraamt zelf onzin uit meer dan raggie..

jij zegt ze vallen me aan op de dag dat ik op vakantie(2dagen) wegging , dus dan mogen ze jou niet aanvall naaistreek?.
er is niet voor niets VakantieModus gebruik het dan ook ;)

Als we pas over onzin hebben, hebben we het over jou!:)

Ik zeg toch dat het mijn eigen fout is, het acc werd maandelang niet aangevallen, dus ik dacht die 2 daagjes, kunnen wel zonder VV.
 
Reactiescore
4
Als we pas over onzin hebben, hebben we het over jou!:)

Ik zeg toch dat het mijn eigen fout is, het acc werd maandelang niet aangevallen, dus ik dacht die 2 daagjes, kunnen wel zonder VV.

hoe kan je t nou over mij hebben?
ben levens echt dus geen onzin ;)
 
Bovenaan