spotprenten?

DeletedUser

Guest
Maar ja on topic maar weer:

41079727.jpg
 

DeletedUser

Guest
Enige reden waarom OAD nog dorpjes heeft is omdat Exe & Only aan de anderen kant op ons aanvallen.
OAD stelt niets voor maar door de druk van Exe & Only zijn ze gewoon een 3de hond die knaagt aan het been.
OAD profiteert gewoon van het succes van Only en/of Exe en zij zijn de enigsten die ermee lopen te pronken, dat is wat irriterend is.

Natuurlijk zijn de CN'ners gefrustreerd. Je zou voor minder als je door de helft van de wereld wordt aangevallen...
Maar ik klaag niet, het is jullie volste recht om gezamelijk CN aan te vallen, zo is het nu eenmaal in dit spel.

Alleen wil ik zeggen dat mensen niet zo trots moeten zijn op zichzelf of CN willen zwartmaken, want ik zie geen enkele stam zolang standhouden zoals CN dat nu doet tegen 3 "wereldmachten" :)

Verder mogen er wel spotprenten gemaakt worden over CN... of ze nu waar zijn of niet... het blijven spotprenten :)


CN tegen drie stammen..komt dit niet op hetzelfde neer als wij kleine =OAD= stam tegen de overmacht CN?Want zo is het gegaan.Toen de BG nog tussen beider stammen bestond,was ONLY idd al met jullie in gevecht,maar dit ging jullie opzich nog wel goed af...maar toen de BG in mei verbroken werd,heeft CN zich direct massaal op =OAD= gericht en blijven richten,dat zelfs veel OS bij het ONLY front werd terug gehaald,en ONLY lieten jullie links liggen.Dat die CN leden dan veel dorpen verloren,maakte niks uit..want =OAD= was toch zo van de kaart en dan was het zuiden geheel safe gebied en dan zou CN de dorpen wel weer terug halen bij ONLY met rente...

Je praat alsof EXE al jaren met jullie in gevecht is,maar dit is nog maar sinds een maand of 2 a 3.Het ging zeer goed tegen =OAD= dat daar eigenlijk geen eer aan te behalen was.Nee,een echte uitdaging was EXE..dat zou CN zeker er wel bij kunnen doen,en zouden ze zich als stam goed op de kaart zetten...dat ze het tegen 3 stammen op durfden te nemen en de plannen werden gemaakt....en ten uitvoer gebracht.

Is het zo niet gegaan Blend?...en nu het niet gaat zoals verwacht..zetten jullie jezelf als idd calimero hier neer,dat het eigenlijk oneerlijk is dat 3 stammen het tegen jullie opnemen...maar hebben jullie dit zelf zo niet gewild?
 

DeletedUser

Guest
1) Jullie hebben de BG opgegeven.
2) Exe. heeft zijn NAP opgegeven.


Dus ga je nou niet gedragen alsof wij onszelf zo goed vonden en wel met 3 stammen oorlog konden zoeken.
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben helaas ook adels te kort af en toe op jullie. Ik ben ook zeker dat =OAD= met zijn klasse allang 6x zo klein had geweest in onze situatie.
 

DeletedUser

Guest
Je moet niet zo dom praten..=OAD= was met het opheffen van de BG al vele malen kleiner dan CN...daarbij hadden/hebben we ook zeer veel front met CN..zoals jullie nu met ONLY en EXE erbij hebben..het komt nu op hetzelfde neer..
 

DeletedUser

Guest
Dat je het opzich al vergelijkt alsof het hetzelfde is klopt al niet.
De verhouding front op totale grenzen is bij ons groter dan bij jullie.
 

DeletedUser

Guest
Als =OAD= spelers op CN accounts zaten en tegen 3 stammen oorlog zouden voeren. Waren de =OAD= spelers al 6x kleiner dan CN nu.
 

DeletedUser

Guest
o dus..als wij zulke noobs zouden zijn..hadden jullie,als grote overmacht ons toch allang weg gespeeld moeten hebben?..Maar goed,zoals ik zei,komt het nu op hetzelfde neer..wij kleine =OAD= stam tegen CN die wel tig keer groter is..en nu CN tegen de overmacht ONLY,EXE en =OAD=...
 

DeletedUser24068

Guest
CN tegen drie stammen..komt dit niet op hetzelfde neer als wij kleine =OAD= stam tegen de overmacht CN?Want zo is het gegaan.Toen de BG nog tussen beider stammen bestond,was ONLY idd al met jullie in gevecht,maar dit ging jullie opzich nog wel goed af...maar toen de BG in mei verbroken werd,heeft CN zich direct massaal op =OAD= gericht en blijven richten,dat zelfs veel OS bij het ONLY front werd terug gehaald,en ONLY lieten jullie links liggen.Dat die CN leden dan veel dorpen verloren,maakte niks uit..want =OAD= was toch zo van de kaart en dan was het zuiden geheel safe gebied en dan zou CN de dorpen wel weer terug halen bij ONLY met rente...

Geloof me, er staat meer dan je denkt! ;)
Die os is helemaal niet weggehaalt.
Was dat maar zo.
Dan moesten we geen 250 vegen per dorp besteden!
 

DeletedUser

Guest
dat zal nu zo zijn..maar ik heb het erover dat toen de BG werd opgeheven,dat er veel OS bij de onder vuur liggende spelers door ONLY,werd terug gehaald..
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben helaas ook adels te kort af en toe op jullie. Ik ben ook zeker dat =OAD= met zijn klasse allang 6x zo klein had geweest in onze situatie.

Ik wil wel eens weten wat er van CN nog overschoot als Only geen edeltekort had.
Waarschijnlijk zou het goed uitdraaien voor jullie als Only geen edeltekort had, want hoe meer edels jullie hebben, hoe meer jullie er kunnen inzetten tegen OAD.
Als we dan toch beginnen gissen rond grootte en klasseverschillen.
 

DeletedUser

Guest
OAD profiteert gewoon van het succes van Only en/of Exe en zij zijn de enigsten die ermee lopen te pronken, dat is wat irriterend is.
)

Ga ik nog even irritant doen, en me clears versturen :eek:

En we gaan pas echt pronken, als Exe & Only jullie weggespeeld hebben ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zo is het wel Vleugel. We hebben een grote fout gemaakt toen om de inactieve InS leden (grootste deel) op te nemen in CN. Waar ze beloofden actief door te gaan, maar dit niet deden. Markiekjh, Aslanturk en Aslan1905 als uitzondering.
 
Bovenaan