spotprenten?

DeletedUser14103

Guest
Grappig hoe Staffy loopt te spreken hoe wij als CN denken over de oorlog en hoe wij wilden dat het liep.
Heb jij een glazen bol dan? :confused:
Zoniet, hou dan op met suggestieve dingen te zeggen die neerkomen op leugens.

Wij als CN hebben nooit oorlog gewild met OAD noch Exe omdat we wisten dat dit niet goed zou komen, dus kom niet het tegendeel beweren tenzij jij toch een die-hard CN'ner bent die alles beter weet dan de leiding van CN zelf?

Jullie hebben de BG trouwens maar opgezegd NADAT Only door onze linies brak en jullie wisten dat we het enorm zwaar hadden. Eerder had ook gekund, maar dat zou teveel risico geweest zijn voor jullie.
 

DeletedUser

Guest
Mja, ik kan bevestigen dat CN geen oorlog wilde en dat wij van Exe.! besloten om de NAP op te zeggen... Vind het daarom ook niet terrecht dat er geroepen wordt dat CN met iedereen oorlog wilde omdat ze dachten iedereen wel aan te kunnen. Denk dat geen enkele stam opgewassen is tegen zoveel druk en geweld op zoveel verschillende fronten.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk ook niet dat ze oorlog met Exe.! wouden maar ze wouden met =OAD=
 

DeletedUser

Guest
idd,maar pas NADAT de oorlog voorbij was met only, als CN OAD kon overnemen dan zouden ze een veel groter safe-gebied hebben voor daarna tegen exe.! te strijden. dus vroeg of laat zou CN de bg met OAD verbreken.
maar zover ik weet heeft OAD de bg verbroken omdat de CN spelers de OAD spelers commandeerden.
(ik kan fout zitten maar denk niet :) maar toen respect voor je vijanden!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14103

Guest
Vroeg of laat worden alle BG's opgeheven... dus als dat al een reden is om de BG "cruw" op te zeggen, dan is geen enkele bondgenoot nog veilig :D
 

DeletedUser41379

Guest
Ga ik nog even irritant doen, en me clears versturen :eek:

En we gaan pas echt pronken, als Exe & Only jullie weggespeeld hebben ;)

Je kent me niet dus daar kan je niets over zeggen he ;)


Kijk wat je zegt.. Only en Exe.! mogen alles doen en jij gaat dan pronken, niet echt fair tegenover Only en Exe.! hea :eek:

En markie hoeft je niet te kennen, om dit eruit te kunnen halen. Uit je tekst kan je makkelijk je mentaliteit halen.;)
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt inderdaad logisch dat CN niet langs alle kanten tegelijk wou vechten..

Iemand nog een spotprent?
 

DeletedUser32657

Guest
Vroeg of laat worden alle BG's opgeheven... dus als dat al een reden is om de BG "cruw" op te zeggen, dan is geen enkele bondgenoot nog veilig :D

wij (Exe.!) hadden niet eens een BG maar hebben in onze ogen toch wel een faire opzegtermijn in acht genomen voor een NAP, tijdens die NAP werd altijd gesproken over de latere oorlog die hoe dan ook zou komen
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben inderdaad lang genoeg gewacht om het front vol te proppen met O-S.
 

DeletedUser14103

Guest
wij (Exe.!) hadden niet eens een BG maar hebben in onze ogen toch wel een faire opzegtermijn in acht genomen voor een NAP, tijdens die NAP werd altijd gesproken over de latere oorlog die hoe dan ook zou komen

Ja, jullie zijn heel redelijk geweest met de opzegtermijn terwijl we "enkel een NAP" hadden.
Maar of het nu 1 week, 1 maand of 5 maand was geweest. Jullie opzegging van de NAP heeft voor de huidige situatie van CN gezorgd. We kunnen niet even 4 kontinenten lang onder ost zetten terwijl we er al 2 grote oorlogen op nahielden en geen defence meer hadden :).

Maar hé, ik neem het jullie niet kwalijk. CN ligt/lag midden op de kaart en dan krijg je dan.
 

DeletedUser23322

Guest
TW Mery Xmas.png
 
Bovenaan