spotprenten?

DeletedUser

Guest
Kijk wat je zegt.. Only en Exe.! mogen alles doen en jij gaat dan pronken, niet echt fair tegenover Only en Exe.! hea :eek:

En markie hoeft je niet te kennen, om dit eruit te kunnen halen. Uit je tekst kan je makkelijk je mentaliteit halen.;)


Iedereen kan hier van alles neerzetten, dat zegt niets over mijn mentaliteit, ook jij kent me niet, dus jij kunt ook niet oordelen hier over.

Trouwens ik was gewoon wat aan het donderjagen, omdat het toch al weer een stress zooi was/is. Maar goed, daar kan je blijkbaar niet door heen zien.

Dus voordat je iemand beoordeeld over zijn of haar mentaliteit neem dan eerst even de moeite om een persoon te leren kennen.
 

DeletedUser41379

Guest
Iedereen kan hier van alles neerzetten, dat zegt niets over mijn mentaliteit, ook jij kent me niet, dus jij kunt ook niet oordelen hier over.

Trouwens ik was gewoon wat aan het donderjagen, omdat het toch al weer een stress zooi was/is. Maar goed, daar kan je blijkbaar niet door heen zien.

Dus voordat je iemand beoordeeld over zijn of haar mentaliteit neem dan eerst even de moeite om een persoon te leren kennen.

Mensen oordelen over iemand door diegene zijn posten. Als jij zulke posten neerzet, is het niet gek dat wij zo denken..

Doe zelf eerst de moeite om posten neer te zetten waarbij niet dat gaan denken zou ik zeggen :D:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Keer anders nog eens terug naar de spotprent-nostalgie van vroeger:

klik op de link en ga dan in de linkerkolom naar 'spotprenten'

KLIK
 

DeletedUser

Guest
Keer anders nog eens terug naar de spotprent-nostalgie van vroeger:

klik op de link en ga dan in de linkerkolom naar 'spotprenten'

KLIK

:D:D:D WAANZINNIG!!!! Blijft steengoed. Weinigen komen er positief uit, maar de Jarl ziet zich vereeuwigd op een gouden sokkel! Prachtig om terug te lezen. :D
 

DeletedUser

Guest
nl7.png

blauw = CN

werkt OAD samen met Disney?
er zit een mickey in Vigor's cluster :p
 
Bovenaan