Spotprenten

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Besuikerd is samen met Spongerob wel mooi de beste W16 speler!

Een dorp verliezen aan de its spelers spreekt boekdelen. Overigens zijn het gewoon naabs, KJ was goed offensief, maar voorspelbaar, er zijn spelers die meer bewezen hebben hier, zie naar fido, jou, genadeloods, mezelf, palikir, gig etc etc, dat zijn de beste spelers van w16, niet die 2naabs;)
 

DeletedUser

Guest
Jongens toch....
@Yerow, het is wel netjes om even te vragen of je een pm-wisseling op het openbare forum mag zetten, toch. Mis ik trouwens het punt ervan?
@Hokuz, ff serieus...
@ amagon, ik nam een bb in het cluster van elodido, het leek erop dat het account nogal inactief was. Maar je was scherp en had hem binnen no time overgenomen. Prima! Mijn OS liep van lange afstand en kwam deels tussendoor, deels te laat. Tegenstand heb je dus niet gehad, nadien.
@ dragon2, ik denk dat je het echte verhaal best wel weet. Its is niet meer, dus die ouwe koei laat ik maar in de sloot.
Verder hou ik het bij het onderwerp van de pm aan Yerow!
 

DeletedUser

Guest
Jongens toch....
@ amagon, ik nam een bb in het cluster van elodido, het leek erop dat het account nogal inactief was. Maar je was scherp en had hem binnen no time overgenomen. Prima! Mijn OS liep van lange afstand en kwam deels tussendoor, deels te laat. Tegenstand heb je dus niet gehad, nadien.
Eum.... volgens mij zat jou naam niet tussen de mensen die mij aanvielen: Mj 832, lildeadboy en Spongerob. Waarbij spongerob en lildeadboy tot in de seconde getimede aanvallen stuurden.

Tegenstand van jou heb ik idd nog niet gehad omdat je druk bezig bent je frontlinie te verstevigen. Dat dorp innemen was een gok, en als ik later had gereageerd had je daar een cluster kunnen maken en mij een hoop problemen bezorgen.


Maar dan nog.. Het is niet de eerste keer dat ik het tegen je opneem. En hoewel ik jou en spongerob als de meest gevaarlijke spelers van Nilva inschat, zijn jullie zeker niet de beste spelers van W16.
 

DeletedUser

Guest
Kwaliteit zit hem niet in de spotprent, maar in de boodschap erachter.

huilforumw16.jpg
 

DeletedUser3368

Guest
@Yerow, het is wel netjes om even te vragen of je een pm-wisseling op het openbare forum mag zetten, toch. Mis ik trouwens het punt ervan?

Bij elk bericht moet je dus van tevoren aan je vijand vragen of je het mag posten? Want je gebruikt standpunten van de tegenstander om te weerleggen zonder toestemming...
 

DeletedUser

Guest
Waar staat de 'p' in pm voor? Ik vind dat dat netjes is, inderdaad. Ik zeg niet wat jij moet. Trek je conclusie...
Ik mis het punt ook nog steeds, maar ik waardeer je moeite! (Hopelijk waardeer jij het dat ik je creatie op mn profiel heb gezet)
 
Bovenaan