Spotprenten

DeletedUser20611

Guest
Goed dat je er nieuw leven in wil blazen S. ;)

d39uwxw8qg.jpg
 
Reactiescore
1.577
Aangezien het forum een sfeer zoals de sfeer op een kerkhof heeft, probeer ik het hiermee wat op te vrolijken (no offence naar wie dan ook overigens) :D

----





Oké ik ga proberen het antwoord van Nonkel jos op deze vraag te raden!

Nonkel Jos: "Nou, jonge padawan. Ik bedoel hiermee te zeggen dat ik jullie edelbeleid belachelijk vind, maar het is goed om anders te zijn! Ook al is het wel anders dan Curam en dat is dan meteen minder goed... Hoe dan ook, ik heb gegokt hoe jullie edelkaart er ongeveer uit ziet en daarbij heb ik die van ons er naast gezet, zodat je kan vergelijken. Je kan het als een soort spelletje zien: Zoek de verschillen."

Curam:
spotcuramedelrichtingen.jpg
GoH XL:
spotprentgohedelrichtin.jpg


Leuke :p.. Is wel eerder een reactie die Rick zou geven :D
 

DeletedUser60695

Guest
bij Goh zijn het hoop pijlen kom er geen wijs uit :(?

Als je niet met een ''wc rolletjes'' blik zou kijken op jouw eigen kaart.
Zou je iedereen herkennen, beetje kennis en dingen om je heen. Zijn toch best belangrijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Yero FosGate vandaag om 02:38 uur
Toch slim dat ik even zei dat je het nog eens moest controleren, anders kwam u wel met een andere openingszin. Waarom zou ik me zorgen moeten maken over de vijand, dat mag u mij wel eens uitleggen?

En ik luister na niemand en zeker niet voor een bestrooide speler zoals u. En geen besuikerd zoals u het noemt. En onthou ik ben YERO FOSGATE xD

besuikerd vandaag om 02:31 uur
Dank je, maak je geen zorgen over mij. Maar gewoon doen wat ik zeg.
Ik ben besuikerd!

Yero FosGate vandaag om 02:28 uur
Beter opletten misschien?

besuikerd vandaag om 02:27 uur
Zou je wel een beetje je best kunnen doen en de aanvallen wat fatsoenlijk strak kunnen timen?
Ik ben besuikerd!

user_image.php
of beter gezegd:
663164.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sommige hebben dan ook gek genoeg een privé leven.
Wat een gekke mensen he.
 

DeletedUser

Guest
Sommige hebben dan ook gek genoeg een privé leven.
Wat een gekke mensen he.

Goh dat excuus hebben we nou nog nooit gehoord :eek:
En wel grappig dat de héle stam áltijd tegelijkertijd aandacht moet schenken aan hun privé leven, je zou bijna denken dat ze er geen zin in hebben.
 

DeletedUser

Guest
Goh dat excuus hebben we nou nog nooit gehoord :eek:
En wel grappig dat de héle stam áltijd tegelijkertijd aandacht moet schenken aan hun privé leven, je zou bijna denken dat ze er geen zin in hebben.

Feit dat jij niet kan inbeelden dat veel TW-spelers gewoon een regulier leven hebben met dus werk overdag en in de middag en alleen de avond vrij, zegt alweer genoeg.
Gezien het feit dat jij het een 'excuus' noemt, raad ik je aan iets aan je leven te doen. Want het is enkel een excuus om TW spelen, niet om het niet te spelen.
 

DeletedUser

Guest
Besuikerd is samen met Spongerob wel mooi de beste W16 speler!

Als ze zo goed zijn, waarom hebben ze(MJ 832, lildeadboy en Spongerob) met 1400 clears, 16 full edel-clears en 2 edel treinen dan nog 0 dorpen van mij afgenomen, en ik wel een dorp van besuikerd?

Spongerob en Besuikerd zijn goed, erg goed. Dat ga je mij niet horen ontkennen, misschien wel de beste in Nilva, maar de beste van W16 vind ik een beetje te ver gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan