Spotprenten

DeletedUser60695

Guest
idd kleine dorpjes..


(73|81|88) FosGatee! (318|788) K73 10,197 Barbaar Yero FosGate [Mental] 2012-07-03 11:03:47


zoals deze
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142

DeletedUser

Guest
Naar aanleiding van de top prestatie die Therion heeft geleverd tegen GOH XL :D
20uu5u9.jpg
 

DeletedUser

Guest
hoeveel clears heeft therion mogen ontvangen? Of is top prestatie sarcasme?:)

Mwah, op beide clusters flink dorpen verlies. Op het cluster bij mij, liep vanaf mij (ik verstuurde ook clears op veduki) en darkruler clears. Het cluster bij Zonnnn ligt een BG omheen + stamgenoten.

Therion heeft minder clears ontvangen dan ik op mijn cluster, er is minder weggekata'd, zijn cluster was groter. En de speler die edelde, was een stuk kleiner dan therion (ook bij zijn jump cluster).

En dan zó snel zó veel dorpen verliezen? Sorry, maar dit is gewoon een goede prestatie van ons. Of de spelers van Curam hebben liggen slapen.

PS: Ik zou mezelf geen goede speler noemen, enkel eentje die zijn account niet ontvlucht als er aanvallen komen & doet wat er gedaan moet worden.
 

DeletedUser

Guest
Mwah, op beide clusters flink dorpen verlies. Op het cluster bij mij, liep vanaf mij (ik verstuurde ook clears op veduki) en darkruler clears. Het cluster bij Zonnnn ligt een BG omheen + stamgenoten.

Therion heeft minder clears ontvangen dan ik op mijn cluster, er is minder weggekata'd, zijn cluster was groter. En de speler die edelde, was een stuk kleiner dan therion (ook bij zijn jump cluster).

En dan zó snel zó veel dorpen verliezen? Sorry, maar dit is gewoon een goede prestatie van ons. Of Curam moet hebben liggen slapen.

je kon ook gewoon zeggen dat het sarcasme was.:p
 
Reactiescore
81

DeletedUser

Guest
Aangezien het forum een sfeer zoals de sfeer op een kerkhof heeft, probeer ik het hiermee wat op te vrolijken (no offence naar wie dan ook overigens) :D

----

Hij bedoelt dat je geen inzicht hebt en graag kleine barbaartjes edelt :rolleyes:.. Ach, dat Goh XL zomaar gaat edelen waar er ruimte is, wil niet zeggen dat Curam geen strakke edellijnen meer volgt.

Eerst worden we onderschat, en nu zeg je dat we zomaar edelen waar ruimte is ?
Waar wil je heen ?

Oké ik ga proberen het antwoord van Nonkel jos op deze vraag te raden!

Nonkel Jos: "Nou, jonge padawan. Ik bedoel hiermee te zeggen dat ik jullie edelbeleid belachelijk vind, maar het is goed om anders te zijn! Ook al is het wel anders dan Curam en dat is dan meteen minder goed... Hoe dan ook, ik heb gegokt hoe jullie edelkaart er ongeveer uit ziet en daarbij heb ik die van ons er naast gezet, zodat je kan vergelijken. Je kan het als een soort spelletje zien: Zoek de verschillen."

Curam:
spotcuramedelrichtingen.jpg
GoH XL:
spotprentgohedelrichtin.jpg
 

DeletedUser60695

Guest
Wat een pijltjes, naar 1 kant.. Ben je zo extreem rechts? :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan