DragonShield3
Beste Deffer 20/21
- Reactiescore
- 3.148
Barbaren is toch niet internen? 't kost je wel degelijk clears!?
Ja, bbtjes van 300punten hebben ook wel een verdediging van 3speer!
Barbaren is toch niet internen? 't kost je wel degelijk clears!?
yero clustert al heel lang, lil-john internt dus hij clustert ook, of niet dan?Clusteren ken je dat?
idd kleine dorpjes..
(73|81|88) FosGatee! (318|788) K73 10,197 Barbaar Yero FosGate [Mental] 2012-07-03 11:03:47
zoals deze
Ja, bbtjes van 300punten hebben ook wel een verdediging van 3speer!
Die bbtjes van 300 punten verdedigen anders beter dan jij op dit moment doet
http://nl.twstats.com/nl16/index.php?page=player&mode=conquers&id=1565377
Al een geluk heb jij zoveel tegenstand daar hé.
Lol Gig en ik zijn gewoon geniaal, admit it!We krijgen ook regelmatig bezoek hoor Maar dan van onze stamgenoten die Yeronimo en mij wakker houden
Naar aanleiding van de top prestatie die Therion heeft geleverd tegen GOH XL
hoeveel clears heeft therion mogen ontvangen? Of is top prestatie sarcasme?
Mwah, op beide clusters flink dorpen verlies. Op het cluster bij mij, liep vanaf mij (ik verstuurde ook clears op veduki) en darkruler clears. Het cluster bij Zonnnn ligt een BG omheen + stamgenoten.
Therion heeft minder clears ontvangen dan ik op mijn cluster, er is minder weggekata'd, zijn cluster was groter. En de speler die edelde, was een stuk kleiner dan therion (ook bij zijn jump cluster).
En dan zó snel zó veel dorpen verliezen? Sorry, maar dit is gewoon een goede prestatie van ons. Of Curam moet hebben liggen slapen.
je kon ook gewoon zeggen dat het sarcasme was.
je kon ook gewoon zeggen dat het sarcasme was.
hoeveel clears heeft therion mogen ontvangen? Of is top prestatie sarcasme?
Goeie vv op carrrrlo hoor
Hij bedoelt dat je geen inzicht hebt en graag kleine barbaartjes edelt .. Ach, dat Goh XL zomaar gaat edelen waar er ruimte is, wil niet zeggen dat Curam geen strakke edellijnen meer volgt.
Eerst worden we onderschat, en nu zeg je dat we zomaar edelen waar ruimte is ?
Waar wil je heen ?