Spotprenten

  • Topicstarter .Revolution Spam.
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Trollen? :eek:
Tja, als je een IQ van 80 hebt wordt het lezen wat moeilijk hé. :D

prr.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest

Ik heb die foto al eens gezien, dus flauw als je 1 pic met verscheidene personen vergelijkt. :)
Niet je beste, maar sowieso is een pic over mij een bron van hilariteit voor verscheidene mensen, hoewel ze dit wellicht niet eens grappig (kunnen) vinden. ;)
 

DeletedUser27722

Guest

Waarom zo'n oude posts. :eek:
Tja, ik heb een goede band met de mods en hij zei dat ik op het goede spoor zit... Dus, ik zie niet in waarom ik gebanned zou moeten worden..
En geef toe, zonder mij hebben die 3/4e van de lezers niets meer om te lezen want dan is het allemaal: "Goed gedaan.... Nog iets te zeggen verder? Euh nee.."
Of weer doelloze spam, van het ene uiterste naar het andere.

Leuke prent trouwens. ^^
 

DeletedUser40402

Guest
Waarom zo'n oude posts. :eek:
Tja, ik heb een goede band met de mods en hij zei dat ik op het goede spoor zit... Dus, ik zie niet in waarom ik gebanned zou moeten worden..
En geef toe, zonder mij hebben die 3/4e van de lezers niets meer om te lezen want dan is het allemaal: "Goed gedaan.... Nog iets te zeggen verder? Euh nee.."
Of weer doelloze spam, van het ene uiterste naar het andere.

Leuke prent trouwens. ^^

Omdat dat vanboven dit topic staat :p Ik zeg ook niet dat je gebanned moet worden he, ik zeg dat 3/4 dit wilt :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb die foto al eens gezien, dus flauw als je 1 pic met verscheidene personen vergelijkt. :)
Niet je beste, maar sowieso is een pic over mij een bron van hilariteit voor verscheidene mensen, hoewel ze dit wellicht niet eens grappig (kunnen) vinden. ;)

Now you just trollin'
 
Bovenaan