Spotprenten

DeletedUser

Guest
zit toch een kern van waarheid in.. de bedank knop is er niet voor niets dus waarom zou je dan 1 woordje posten terwijl je de bedank knop kan gebruiken?
 

DeletedUser

Guest
waarom mag Graaf niet zeggen als spotprenten geen grap bevatten/ saai zijn? Is dat tegenwoordig al aanstellen?

Als jij eens goed leest, weet je dat ik met aanstellen bedoel: 'Dat hij klaagt dat ik zovaak het bedank knopje aan klik en korte antwoorden geef'
En niet over zijn reactie over spotprenten, daar kan ik hem misschien nog wel gelijk in geven.
 

DeletedUser

Guest
Als jij eens goed leest, weet je dat ik met aanstellen bedoel: 'Dat hij klaagt dat ik zovaak het bedank knopje aan klik en korte antwoorden geef'
En niet over zijn reactie over spotprenten, daar kan ik hem misschien nog wel gelijk in geven.

Maar ik niet :D
 

DeletedUser

Guest
Naamloos-3.png

&
spotprent.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ook The Little Elves uit Done! ontslagen
tlex.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stamleiding Done zeer ontevreden over de gevolgen van ingez' beslissing rond het verlies van bondgenoot Ice
naamloos2v.png
 

DeletedUser44868

Guest
:) Benieuwd naar de prent (reactie) van Done!

ik ook...want het is akelig stil op het forum.
Er is ook weinig reden voor Done! om hier te verschijnen. Eerst een berg accounts opgeruimd en vervolgens nog klappen krijgen.
Ik heb zelf het idee, dat er een paar spelers op done zitten en die draaien een hele berg accounts. Als het lang goed gaat, geen aanvallen om de oren, dan heb je het rustig...

Ice krijgt nu lijkt wel wanhoopsaanvallen binnen op 240 uur lopen....
 

DeletedUser63522

Guest
Mensen gooi er nog eens eens een prentje tegenaan ik hou wel vqan die humor
 

DeletedUser63522

Guest
ik ook...want het is akelig stil op het forum.
Er is ook weinig reden voor Done! om hier te verschijnen. Eerst een berg accounts opgeruimd en vervolgens nog klappen krijgen.
Ik heb zelf het idee, dat er een paar spelers op done zitten en die draaien een hele berg accounts. Als het lang goed gaat, geen aanvallen om de oren, dan heb je het rustig...

Ice krijgt nu lijkt wel wanhoopsaanvallen binnen op 240 uur lopen....

ja dan ga je toch denken he wie doet zo iets
 
Bovenaan