Spotprenten

DeletedUser

Guest
image.jpg


ik ben niet zo creatief haha
 

DeletedUser

Guest
iceub.jpg


De W12 ijskap heeft deze week zijn kleinste omvang bereikt sinds het begin van de satellietobservaties in 1972. Dat hebben Duitse wetenschappers gemeld.

Op 8 september was de ijskap van W12 nog 4,24 miljoen vierkante kilometer groot, aldus de universiteit van Bremen. 'Het gaat om een historisch minimum, dat ongeveer 0,5 procent lager ligt dan het vorige record van september 2007', luidt het.

Het smelten van het ijs tijdens de zomer is volgens wetenschappers een indicator van de opwarming van het klimaat, met negatieve effecten voor de leden van ICE.

De temperatuur aan de Noordpool is de voorbije vijftig jaar twee keer zo snel opgewarmd als gemiddeld elders ter wereld.

Wat is de spot?


Wat is de spot? (x2)

Gooi ik er ook nog 1 tegenaan ;)

scaled.php

Wat is de spot?

____

Zijn 4 losse plaatjes waarvan ik de spot niet zie?

Zou 4x te maken hebben met de opwarming van de aarde waardoor 'Ice' zou smelten, m.a.w. dat er geen plek meer is voor ons? De eerste zou misschien nog grappig zijn als jullie daadwerkelijk iets bereikte... Ik kon trouwens wel om de andere van 13 en die van soldier enigszins lachen.

Misschien kan MrSorry mij de humor van de eerste 4 uitleggen? Hij is tenslotte de kontlikker die het allemaal bedankt, en zelfs tot 2x toe een extreem nuttige post plaatst van wel 1 woord lang?
 

DeletedUser

Guest
Wat is de spot?



Wat is de spot? (x2)



Wat is de spot?

____

Zijn 4 losse plaatjes waarvan ik de spot niet zie?

Zou 4x te maken hebben met de opwarming van de aarde waardoor 'Ice' zou smelten, m.a.w. dat er geen plek meer is voor ons? De eerste zou misschien nog grappig zijn als jullie daadwerkelijk iets bereikte... Ik kon trouwens wel om de andere van 13 en die van soldier enigszins lachen.

Misschien kan MrSorry mij de humor van de eerste 4 uitleggen? Hij is tenslotte de kontlikker die het allemaal bedankt, en zelfs tot 2x toe een extreem nuttige post plaatst van wel 1 woord lang?

Jeetje wat neem jij een spotprent serieus..
Maar ze hebben allemaal met ICE te maken.
En het smelten ervan.
Lijkt me toch duidelijk..

Niet te ver nadenken over zulke dingen.
 

DeletedUser

Guest
Misschien kan MrSorry mij de humor van de eerste 4 uitleggen? Hij is tenslotte de kontlikker die het allemaal bedankt, en zelfs tot 2x toe een extreem nuttige post plaatst van wel 1 woord lang?

Is er iets mis met bedanken? ;)
Ik heb geen zin om er op te reageren.

Lijkt wel jaloezie joh!! ;)
Sorry hoor, dat ik jou posts niet bedank. LOL!:D
Dat verdien je gewoon niet op deze manier.:p

Ik ga mooi door met bedanken. ^^ Spaart veeeel tijd.
 

DeletedUser

Guest
Is er iets mis met bedanken? ;)
Ik heb geen zin om er op te reageren.

Lijkt wel jaloezie joh!! ;)
Sorry hoor, dat ik jou posts niet bedank. LOL!:D
Dat verdien je gewoon niet op deze manier.:p

Ik ga mooi door met bedanken. ^^ Spaart veeeel tijd.

Dan ga je ze bedanken, prima, moet je helemaal zelf weten? Echter erger ik mij wel aan de nutteloze reacties van 1 woord, daarvoor is die bedank knop juist.. Maarjah, de MODs zijn te lui om er iets aan te doen...
 

DeletedUser

Guest
Dan ga je ze bedanken, prima, moet je helemaal zelf weten? Echter erger ik mij wel aan de nutteloze reacties van 1 woord, daarvoor is die bedank knop juist.. Maarjah, de MODs zijn te lui om er iets aan te doen...

knuffel ?
 

DeletedUser

Guest
waarom mag Graaf niet zeggen als spotprenten geen grap bevatten/ saai zijn? Is dat tegenwoordig al aanstellen?
 

DeletedUser

Guest
waarom mag Graaf niet zeggen als spotprenten geen grap bevatten/ saai zijn? Is dat tegenwoordig al aanstellen?

erbij blijven he steef,

Dan ga je ze bedanken, prima, moet je helemaal zelf weten? Echter erger ik mij wel aan de nutteloze reacties van 1 woord, daarvoor is die bedank knop juist.. Maarjah, de MODs zijn te lui om er iets aan te doen...

hiermee bedoelde hij aanstellen.
 
Bovenaan