Spotprenten

Reactiescore
0
spotprentmoddergooien.png
 

DeletedUser52311

Guest
haha ik ben het er niet helemaal mee eens, maar hij is heel goed gemaakt:)
 

DeletedUser

Guest
Sorry maar ik moet afbellen voor vanavond, want ik heb het een beetje druk.:( Zal effe graaf vragen of ie tijd heeft.
 
Reactiescore
0

Voor alle jongeren onder ons die de TV-serie uit de 70-er jaren niet kennen: Het Calimero effect is de uitspraak:
"Zij zijn groot en ik is klein en da's niet eerlijk".

Ik zie totaal niet in hoe dat op Mercy slaat: Wij zijn helemaal niet klein. Met onze 41 leden zijn we juist de grootste stam van W12!
Ik denk dus dat je eerder Ice zou moeten aanspreken; zij roepen immers dat ze zo "klein maar fijn" zijn.
Verder heb je ons niet horen klagen "zij doen lelijk". Vergeleken met het echte flamen op dit forum 2 jaar geleden is het allemaal erg tam en beschaafd hoor.

Dus hoewel ik elke poging tot een spotprent toejuich, moet ik hier concluderen: Jammer, maar helaas. Volgende keer beter! :D
 

DeletedUser

Guest
Voor alle jongeren onder ons die de TV-serie uit de 70-er jaren niet kennen: Het Calimero effect is de uitspraak:
"Zij zijn groot en ik is klein en da's niet eerlijk".

Ik zie totaal niet in hoe dat op Mercy slaat: Wij zijn helemaal niet klein. Met onze 41 leden zijn we juist de grootste stam van W12!
Ik denk dus dat je eerder Ice zou moeten aanspreken; zij roepen immers dat ze zo "klein maar fijn" zijn.
Verder heb je ons niet horen klagen "zij doen lelijk". Vergeleken met het echte flamen op dit forum 2 jaar geleden is het allemaal erg tam en beschaafd hoor.

Dus hoewel ik elke poging tot een spotprent toejuich, moet ik hier concluderen: Jammer, maar helaas. Volgende keer beter! :D

 

DeletedUser

Guest
Voor alle jongeren onder ons die de TV-serie uit de 70-er jaren niet kennen: Het Calimero effect is de uitspraak:
"Zij zijn groot en ik is klein en da's niet eerlijk".

Ik zie totaal niet in hoe dat op Mercy slaat: Wij zijn helemaal niet klein. Met onze 41 leden zijn we juist de grootste stam van W12!
Ik denk dus dat je eerder Ice zou moeten aanspreken; zij roepen immers dat ze zo "klein maar fijn" zijn.
Verder heb je ons niet horen klagen "zij doen lelijk". Vergeleken met het echte flamen op dit forum 2 jaar geleden is het allemaal erg tam en beschaafd hoor.

Dus hoewel ik elke poging tot een spotprent toejuich, moet ik hier concluderen: Jammer, maar helaas. Volgende keer beter! :D

Vind het anders prima gevolgd uit voorgaande. Daar worden namelijk Mercy.'s resultaten door middel van het excuus "de hele wereld is tegen ons" uitgelegd.
 

DeletedUser

Guest
Vind het anders prima gevolgd uit voorgaande. Daar worden namelijk Mercy.'s resultaten door middel van het excuus "de hele wereld is tegen ons" uitgelegd.

Toch iemand die het al snapt :D


Verder kan ik inderdaad wel wat lessen gebruiken :eek: dat viel wel duidelijk op aan de kwaliteit vd tekst.
Wou gewoon ook eens 'interessant' doen :cool:
 
Reactiescore
0
Vind het anders prima gevolgd uit voorgaande. Daar worden namelijk Mercy.'s resultaten door middel van het excuus "de hele wereld is tegen ons" uitgelegd.

Hoe kom je daar nou bij? Ik probeer juist uit te leggen dat de slechte resultaten tegen Done!, Play en Ice te wijten zijn aan zaken als inactiviteit en RL-prioriteiten binnen Mercy., en aan het feit dat andere stammen daar blijkbaar minder last van hebben, althans voor wat het de frontspelers aan het Mercy. front betreft.

Het heeft juist helemaal niets te maken met "de hele wereld is tegen ons".
Binnen Mercy. is er def zat om alle fronten helemaal vol te proppen. Maar om winst te halen tegen andere stammen heb je actieve frontspelers nodig die vele uren per dag actief zijn.
Daar ligt het probleem, niet in het feit dat we aan het bakkeleien zijn met 3-4 stammen tegelijkertijd.

Toch iemand die het al snapt :D

Nee, hij snapt het dus niet, en jij dus blijkbaar net zo min.
Ooit overwogen om teksten goed te lezen, of om zelfstandig na te denken? :D
 

DeletedUser

Guest
Nee, hij snapt het dus niet, en jij dus blijkbaar net zo min.
Ooit overwogen om teksten goed te lezen, of om zelfstandig na te denken? :D

Maar het kwam alleszins zo wel over bij mij ( en zo te lezen niet alleen bij mij.)

Kan zijn dat jij gewoon standpunt duidelijk maakte; maar het kwam toch over als: 'de wereld is tegen ons'...
Mijn excuses dus voor die mis-interpretatie :D
 

DeletedUser61177

Guest
maken we mercy. en MMB nu belagelijk of is dit een sireus onderwerp.:eek:
Heb namelijk zelf niks tegen ze (meer tegen hun BG) maar heb ook niet zo veel te maken met ze in C99

plaats stam
punten dorpen



1 T.N.
18,79 Mio.2.016

2 GW.
5,30 Mio. 555

3 Mercy.
1,92 Mio. 190

4 MMB
151.957 16

5 *B*W*
10.029 1

6 Freddy
9.838 1

6 stammen totaal in deze wereld bestwel raar maar ja heb vooral wat tegen plek 1 T.N.:mad:
 

DeletedUser

Guest
iceub.jpg


De W12 ijskap heeft deze week zijn kleinste omvang bereikt sinds het begin van de satellietobservaties in 1972. Dat hebben Duitse wetenschappers gemeld.

Op 8 september was de ijskap van W12 nog 4,24 miljoen vierkante kilometer groot, aldus de universiteit van Bremen. 'Het gaat om een historisch minimum, dat ongeveer 0,5 procent lager ligt dan het vorige record van september 2007', luidt het.

Het smelten van het ijs tijdens de zomer is volgens wetenschappers een indicator van de opwarming van het klimaat, met negatieve effecten voor de leden van ICE.

De temperatuur aan de Noordpool is de voorbije vijftig jaar twee keer zo snel opgewarmd als gemiddeld elders ter wereld.
 
Bovenaan