Spotprenten

DeletedUser

Guest
eb6.jpg

13905532.jpg
 

DeletedUser11216

Guest
Dan kan je niet goed tussen de lijnen door lezen.

"Agressie naar andere topstammen roept natuurlijk altijd tegenoffensieven op. Hieruit kan je afleiden dat EP een stam is die zich liefst op de achtergrond houdt."

Oftewel, EP houdt zich neutraal langs alle kanten, heeft met niemand oorlog, edelt graag bb'tjes en wilt zich niet handhaven in de top van een wereld zonder er moeite voor te doen. (Dus dan maar op een manier waar geen moeite voor nodig is)

Edit: Om even te vergelijken, in *DTW* hebben wij altijd oorlog gehad met CQ² en =sdm=, 2 stammen die sterker waren dan wijzelf.
Na een kort intermezzo waarin we de subtoppers TSB en bib versloegen, schoten wij door met het afmaken van eerst borg, dan AND en dan TFT.
Al die stammen hebben nummer 1 gestaan btw.

Wat deed EP: IRB werd verslagen, dus EP scheurt zich af, zodat ze kunnen doen wat ze altijd deden. Zich afzijdig houden. In die tijd deden zij niets, afgezien van ENG verslaan (W.A.W.) en toen er gevaar begon te dreigen, fuseerden ze met Cervix.



dat wil niet zeggen dat de EX-ep'er lafaards zijn en die fusie met cervix wat dan nog het heeft mooi resultaat geleverd, als je kijkt naar de cluster van de ex-ep'er liggen die behoorlijk mooi tegen de vijand nu die ene uitstekende leuke oorlog kan betekenen + het noorden heeft er nu ook mooie safe zone voor de tegenaavallen

ik ben nooit goed geweest in diplomatie het enige dat ik wil doen is aanvallen en vijanden aanvallen daar draait uiteindelijk het spelconcept rond of niet?

wat maakt het uit dat EP zich afzijdig heeft gehouden voor een lange tijd het heeft zijn vruchten afgeworpen.
 

DeletedUser

Guest
Ik noem ex-EP'ers niet laf, ik noem het collectief laf.
Je hebt nog steeds geen argument gegeven dat wat ik beweer ontkracht.
Eerder een "so what"-post.
 

DeletedUser11216

Guest
Ik noem ex-EP'ers niet laf, ik noem het collectief laf.
Je hebt nog steeds geen argument gegeven dat wat ik beweer ontkracht.
Eerder een "so what"-post.

ik kan er niets over zeggen want ik ken EP niet van in het begin
jij hebt over het begin van EP, (dacht eerst dat je over het einde had)

ik kan enkel maar meespreken nadat T-dog min of meer gevallen is
 

DeletedUser53086

Guest
Ik noem ex-EP'ers niet laf, ik noem het collectief laf.
Je hebt nog steeds geen argument gegeven dat wat ik beweer ontkracht.
Eerder een "so what"-post.

AF is toch altijd zo plezant

ter recht zetting

Niemand van huidig ex-EP komt van IRB, al die ex-EP'rs zijn al even gekapt (John Doe1 was de laatste en die is uit cervix gestapt).
Dus de over gebleven ex-leden een geschiedenis toeschrijven die ze niet beleeft hebben is misplaatst. En conclusies daaruit trekken is nog zinlozer.


Besides, N-Oost was veruit het meest onontwikkelde gebied van gans W3 qua dorpenuitbouw.
We hebben altijd primair werk geleverd om onze "achtertuin" op te kuisen. We hadden geen echte rechtstreekse fronten. (met het Zuiden)
Gevolg is geweest dat die ex-IRB spelers zijn gestopt.

Voor we cervix joinde hebben we nog eerst aansluiting gemaakt met Devil (om de Noord vs Zuid-as te verbeteren).
Maar dat boterde langs geen kanten, integendeel.

Dus dat liep helemaal spaak. Het was duidelijk dat we geen allies meer hadden in het Noord-front.
Dus we hadden de optie om als een 3de macht proberen door te gaan, maar tegen die periode was dat al zinloos geworden.
En the enemy of my enemy is my friend. Dus enter cervix.

En hoe was dat trouwens laf?
We kwamen met onze enkele leden die over gegbleven waren PAL te liggen in de noord sector, duidelijk aangeduid nu
als VIJAND bij AL onze buren met in de verste verte geen directe ondersteuning.
Niet echt bepaald een neutrale houding me dunkt.

Feit dat we nadien het vrij goed hadden ligt niet aan de ex-EP leden, maar eerder aan onze vijanden rondom, die we weldegelijk weg werkten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan