Spotprenten

DeletedUser

Guest
Er zijn een dikke twintig mensen met king in hun naam, en er is er maar ene die gewoon king wordt genoemd en iedereen weet over wie het gaat.

DeletedUser

Guest
Er zijn een dikke twintig mensen met king in hun naam, en er is er maar ene die gewoon king wordt genoemd en iedereen weet over wie het gaat.

Precies

en dan geven ze me nog een 6 voor repuatie zou gewoon een 10 moeten zijn.

Staat niet of de reputatie goed of slecht moet zijn :D

DeletedUser

Guest
Ben allang blij dat hij mijn naam niet heeft afgekort zoals bij Ld of c1920 xD

btw is c1920 de ge-update versie van de c100 :rolleyes:

Ik weet niet waar je c1920 vandaan haalt, maar denk nou es éffe na wat c1902 kan zijn? :D

&true. Je reputatie is een 10 waard ;) ieder weet dat ze geen ruzie met je moeten zoeken. :p
xx
1902

DeletedUser

Guest
resistcartoon.png

DeletedUser

Guest
Omdat dit topic enkele epische spotprentjes bevat, verdient het wat gebump en reanimatie. Dan kan iedereen toch weer melancholisch terugdenken naar die goeie ouwe tijd van iedereen versus CdM, Borg versus FIRM, etcetera!

DeletedUser13822

Guest
aangezien de maker hem zelf nog niet posten zal ik het maar snel even doen (a) beetje plagiaat plegen:

engthebuilders.jpg

DeletedUser

Guest
Leuk bedacht:)
En het plaatje heeft ook direct betrekkeing tot hun proffesionaliteit!

@QS wie heeft hem dan gemaakt?

DeletedUser53086

Guest
Ik dacht er net aan om hem zelf te uploaden :)

ik heb ook geprobeerd zo karakter-trouw mogelijk te blijven in men analogie

Het kon ook niet uitblijven. Die jongens zijn zo vriendelijk geweest 3 accounts aan mij op te offeren
terwijl altijd mooi de BB's te hebben uitgebouwd in mijn gebied

Mijn algemeen bericht aan ENG:

-----
Beste EnGerds,

ik ben ergens diep geraakt als het gaat over jullie stam

hoe jullie zo goed en kwaadschiks mogelijk altijd mij probeerde te voorzien in dorpen is zonder woorden

de dienst na verkoop is echter ook ontzettend en jullie weten precies hoe mensen in de bloemetjes te zetten

als kleine dank-betuiging had ik een klein iets gemaakt over hoe goed werk jullie wel niet verrichten en analoog daarvan heb ik iets voor gans ENG

http://img94.imageshack.us/img94/1213/engthebuilders.jpg

nogmaals, jullie zijn reuze jongens!

mvg
Netherlord
-----

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan