Spotprenten

DeletedUser

Guest
Derattenverlatenhetschip.jpg

Ik zat er al op te wachten ;)

Enige jammere daaraan is dat er zoveel mensen tekort worden gedaan, aangezien Opa Duck, blackys game, Aslanturk/Quach, madmaniac200, Zeeuwse land etc. etc. net zoveel aan de stam bijdragen qua leidingstaken als dat ik doe.
 

DeletedUser25273

Guest
Ik zat er al op te wachten ;)

Enige jammere daaraan is dat er zoveel mensen tekort worden gedaan, aangezien Opa Duck, blackys game, Aslanturk/Quach, madmaniac200, Zeeuwse land etc. etc. net zoveel aan de stam bijdragen qua leidingstaken als dat ik doe.

Nee David, je mist het punt en het is als geintje bedoeld, ik kom natuurlijk ook nog wel met een serieuze reactie op het forum, maar deze moest gewoon even. Zoals jij ook wel zult weten, heeft een schip normaliter 1 kapitein, niet meerdere. Met jou heb ik ook het meeste te maken gehad, dat zegt dus niks over hoe ik over andere spelers in InS denk of überhaupt over jou als persoon.
 

DeletedUser

Guest
Jaja ik snap je punt hoor, maar moest toch wel ff gezegd worden..Want niet iedereen weet wat jij weet he :p

Enne had 't niet gezegd maar mooi plaatje hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Sorry dat ik wat roet in het eten gooi maar de vergelijking loopt in mijn ogen wat stroef...

De Titanic was een paradepaardje, high-tech en gloednieuw. En werd heel plots het slachtoffer van een grotere macht, de natuur.
Ik kan wel zeggen dat er bij InS een ander verhaal toepasselijk is, maar het is te vroeg hier nu al iets over te lossen.
Maar goed, de andere stammen hebben alle redenen om te triomferen nu, ook al hebben ze maar heel weinig te maken met wat zich nu afspeelt. Toch wel leuk om nog een spotprent te zien. Meer van dat!!! :D

Groetjes,

Gilga, net terug van z'n forum-ban
 

DeletedUser25273

Guest
Sorry dat ik wat roet in het eten gooi maar de vergelijking loopt in mijn ogen wat stroef...

De Titanic was een paradepaardje, high-tech en gloednieuw. En werd heel plots het slachtoffer van een grotere macht, de natuur.
Ik kan wel zeggen dat er bij InS een ander verhaal toepasselijk is, maar het is te vroeg hier nu al iets over te lossen.
Maar goed, de andere stammen hebben alle redenen om te triomferen nu, ook al hebben ze maar heel weinig te maken met wat zich nu afspeelt. Toch wel leuk om nog een spotprent te zien. Meer van dat!!! :D

Groetjes,

Gilga, net terug van z'n forum-ban

De Titanic werd niet slachtoffer van de natuur, maar van menselijke overmoed en onderschatting. Ik zeg ook niet dat een volledig vergelijk opgaat, maar je moet er toch ook een beetje de lol van inzien. Ook jij zult begrijpen dat er wellicht een triomfstemming is over de val van InS, maar anderzijds dat de meeste spelers die aan ze grenzen er ook van balen, aangezien het maandenlang edelen van barbarendorpjes behoorlijk geestdodend is en de strijd met een capabele speler te prefereren is. (Los even van het feit dat ik nu wss veel tijd heb gestoken in een aanvalsplan wat nu de prullenbak in kan. :eek::(:mad:)
 

DeletedUser

Guest
Als ik je target was/ben wil ik best nog ff wachten met op die knop te drukken hoor..staat wat mooier op je stats dan :p
 

DeletedUser

Guest
Gilga, net terug van z'n forum-ban

Xtreme, hij bespreekt zijn ban... Moet er niet een nieuwe ban op dan?

Ennuh, om nog even lekker ontopic te blijven...

Titanicbouwers en bemanning zijn overhaast vertrokken. De originele architect/ingenieur had op de dag van uitvaren aangegeven dat het schip er nog niet klaar voor was. En zijn twijfels had over het schip...
Daarbij is er door menselijke fouten een gat ontstaan in de romp. Zodoende stroomde het water. Maar omdat de plannen nog niet helemaal okeej waren konden verschillende compartimenten vollopen waarin weer fouten gemaakt zijn in het ontwerp.
Hierdoor ging het schip rechtop staan, maar door het gewicht brak het weer.

Verder moest 'het klootjesvolk' maar wijken voor 'de elite'. Omdat er te weinig reddingsboten meegegaan waren.
Weer een fout van die kapitein omdat hij hier opdracht tot toe gaf.

1 pluspunt, kapitein is met zijn schip ten onder gegaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou nou nou, die Titanic is verzopen omdat de kapitein zijn bril aangedampt was en geen k*t meer erdoorheen zag en knotste op een ijsbergje :D..

Laten we dat samen vatten in 1 zinnetje :

"Shit happens!" Geen nood aan uitgebreidde besprekingen hoe-het-gebeurt zou zijn, dat is het verleden, kunnen we best ff uit leren (goed..dat hebben we allemaal gedaan ondertussen) en gedaan ermee :D

Btw ; Aardige spotprent hoor demo, zeer 'gewaagde' poging :D
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig weet Gilga niet dat ik de naden van zijn reddingssloep ingesmeerd heb met glazuur...
 

DeletedUser

Guest
hmm... gauw nog een 'coupke' doorgeven aan een van de drenkelingen in het water! Krijgt ie misschien weer wat warm! :D
 

DeletedUser

Guest
wat zou het "plan b" voor de titanic toch geweest zijn...... ik vond het ideetje om viool te spelen nogal ronduit belachelijk...:(
 

DeletedUser

Guest
Een vlot maken met de lege champagneflessen. Aan de slag! Er is nog een hoop 'werk' aan de winkel!!! :D:D:D
 

DeletedUser20611

Guest
Tijdje geleden dat ik me bezig hield met TW maar ik hoop op een come-back ;)

pwqqqcqriy.gif
 

DeletedUser18986

Guest
lol, aanvalsstop gaat op 24 december in en ik denk dat de spelers van InS nu al rust nemen, aangezien enkel nog de inactieven in de stam zitten. (op één speler na)
 

DeletedUser20611

Guest
lol, aanvalsstop gaat op 24 december in en ik denk dat de spelers van InS nu al rust nemen, aangezien enkel nog de inactieven in de stam zitten. (op één speler na)
Ik volg niet meer , maar je begrijpt toch wat ik bedoel met de prent ;)
 
Bovenaan