Spotprenten

DeletedUser

Guest
...eerste stapjes in Gimp...ik verschiet van de mogelijkheden...echt een volwaardig alternatief voor adobe photoshop (voor de amateurs toch)!
 

DeletedUser18986

Guest
geeft heel duidelijk aan waar de intenties van Exe liggen met de actie om gallia te recruteren.

zou eigenlijk nog wel een prent willen zien waarin gallia eerst vraagt om een BG met InS tegen DARE en Exe en daarna toch maar Exe joint.

vraag me echt af wat ze nu eigenlijk willen: Exe van binnenuit kapot maken?
 

DeletedUser

Guest
geeft heel duidelijk aan waar de intenties van Exe liggen met de actie om gallia te recruteren.

zou eigenlijk nog wel een prent willen zien waarin gallia eerst vraagt om een BG met InS tegen DARE en Exe en daarna toch maar Exe joint.

vraag me echt af wat ze nu eigenlijk willen: Exe van binnenuit kapot maken?

Lol, die zogenaamde bg werd aangevraagd door een lid die daar het recht niet toe had, en is trouwens kort voor de fusie ontslagen, en nogmaals, ik heb de vraag voor de fusie gelanceerd, niet Exe... dus waar liggen die 'bedoelingen' dan juist?
 

DeletedUser18986

Guest
lol, je hebt dat ene lidje opgeoffert.

een van jullie zal dat wel via een vv hebben gedaan, zodat jullie daarna je handjes er vanaf kon trekken. maar wel weer zo uitgekookt dat je wel hoopte te regelen dat er een BG tegen Exe kwam, voor het geval dat de fusie niet door ging.
 

DeletedUser

Guest
@ Gilgahuppelepup

080218-751473.gif


Need i say more?
 

DeletedUser

Guest
***al zeurend*** "Hopelijk komt er gauw weer eens een goede spotprent..." :rolleyes:
 

DeletedUser24338

Guest
w7, bekend om zijn taalgebrekkigheid zo te zien.. & een leuke spotprent zou idd eens tof zijn voor de verandering ^^
 

DeletedUser

Guest
lol, nog maar pas op visite en al onmiddellijk een hele wereld veroordelen!

Bovendien is enige kennis van de actualiteit en het verleden van W7 wel op zijn plaats om enige appreciatie te kunnen opbrengen voor sommige spotprenten.

Dus om dan als outsider hier gans W7 te veroordelen op taalfouten en dan nog in diezelfde zin 'voor de verandering' een inhoudelijke tegenstelling te moeten tegenkomen waar je bovendien klaagt over de kwaliteit waar je niet eens de nodige achtergrondinformatie voor hebt, dan is dat toch zwaar naast het doel trappen.

Misschien dat dergelijke onzin meer geapprecieerd wordt in je RIM-gebied op W15? :D
 

DeletedUser

Guest
jah srry wist niet dat ik die op internet had gezet.. dat suus die ineens vind is wel wonderbaarlijk xd
 
Bovenaan