- Reactiescore
- 1.280
blufvolgende bijdehante opmerking en ik flikker de hele stamsjat in een zip file hier online
#vfsnippapers
blufvolgende bijdehante opmerking en ik flikker de hele stamsjat in een zip file hier online
#vfsnippapers
niemand is geïnteresseerd in al jouw onzin?volgende bijdehante opmerking en ik flikker de hele stamsjat in een zip file hier online
#vfsnippapers
GegroetHa Sjoert kameraad.
@De Sukke@mods kunnen jullie eens kijken naar deze overnames, net als voorgaande wereld staat de speler 'Barbaar' wel erg veel gratis dorpen af aan De Sukke
Stop het boosten, thanks alvast!
Bekijk bijlage 35573
Kan ik jou ook boosten?@mods kunnen jullie eens kijken naar deze overnames, net als voorgaande wereld staat de speler 'Barbaar' wel erg veel gratis dorpen af aan De Sukke
Stop het boosten, thanks alvast!
Bekijk bijlage 35573
Hier regent het nochtansGeen zin om te farmen, geen zin om aan te vallen. Paar dagen mooi weer, ik vind helemaal mooi.
Bas hou je bakkes eens dicht, janknoob.
Ben jij die clown dan? :OVolgens ene knakker in discord ben ik de jankerd hoor.
Oei een of andere tribalwars simp vindt em niet leukBas hou je bakkes eens dicht, janknoob.
Bas, doe aub eens niet zo wannabe gast.Oei een of andere tribalwars simp vindt em niet leuk
Ga ergens anders gefrustreerd ruzie zoeken aubBas, doe aub eens niet zo wannabe gast.
q.e.d. @Legende van het NoordenBas, doe aub eens niet zo wannabe gast.