Spotprenten

Reactiescore
134
index.php
 

Bijlagen

  • Mematic_20220531_223934.jpg
    Mematic_20220531_223934.jpg
    380,7 KB · Weergaven: 113
Reactiescore
4
Ja nu ben ik toch even niet meer mee.
Voor de duidelijkheid ik heb voor een zeer lange tijd dit spel niet gespeeld (wereld 2 en 5).
Ik keer terug en sluit me als enige Belg aan bij de Polen. Bij onze aanvalreeks wordt er dan geklaagd op het gebruik van kata's op gebouwen. Niet wetende dat dit ondertussen een ongeschreven regel was geworden, ben ik hierna dan ook gestopt met kata's op gebouwen.
En nu gooit plots iedereen op gebouwen?? Enkel de aanvallen van Wild zijn nooit op mijn gebouwen geweest.
 
Reactiescore
48
Ja nu ben ik toch even niet meer mee.
Voor de duidelijkheid ik heb voor een zeer lange tijd dit spel niet gespeeld (wereld 2 en 5).
Ik keer terug en sluit me als enige Belg aan bij de Polen. Bij onze aanvalreeks wordt er dan geklaagd op het gebruik van kata's op gebouwen. Niet wetende dat dit ondertussen een ongeschreven regel was geworden, ben ik hierna dan ook gestopt met kata's op gebouwen.
En nu gooit plots iedereen op gebouwen?? Enkel de aanvallen van Wild zijn nooit op mijn gebouwen geweest.
Hey, volgens mij heb ik ook alleen vp en muur gesloopt toch?
 
Reactiescore
54
Ja nu ben ik toch even niet meer mee.
Voor de duidelijkheid ik heb voor een zeer lange tijd dit spel niet gespeeld (wereld 2 en 5).
Ik keer terug en sluit me als enige Belg aan bij de Polen. Bij onze aanvalreeks wordt er dan geklaagd op het gebruik van kata's op gebouwen. Niet wetende dat dit ondertussen een ongeschreven regel was geworden, ben ik hierna dan ook gestopt met kata's op gebouwen.
En nu gooit plots iedereen op gebouwen?? Enkel de aanvallen van Wild zijn nooit op mijn gebouwen geweest.

Thanks for the SO <3
 
Reactiescore
4
Hey, volgens mij heb ik ook alleen vp en muur gesloopt toch?
Dat klopt :D maar voor jouw aanval had ik geen verdediging meer aangezien ze continue naar C55 werden gestuurd om duct tape te gaan plakken aan de muren. Maar blijkbaar niet genoeg gebruikt aangezien ze telkens weer in elkaar stortten :D.
 
Bovenaan