Spotprenten

Reactiescore
21
Waarom neemt Alkoholik dan sinds het begin al free dorpen?
Zat zelf in Deluxe met vriendjes.

* Preatorian-from-hell (oud stamlid van Deluxe) : 4 dorpen gratis verkregen
* Nikita (oud stamlid van Deluxe): 7 dorpen gratis verkregen
* Notornator (oud stamlid van Deluxe): 4 dorpen gekregen waarbij er nog 150k punten over is dus die zal die andere dorpen ook nog wel overnemen. En het zijn niet enkel oude stamgenoten ze zijn ook PREMADE begonnen aan deze wereld, das nog het ergste van al.

Hij is gewoon legit geboost aan het worden. Ben er vrij zeker van als die mass reported wordt dat die gewoon een ban krijgt. Boost al sinds het begin ietswat onder de radar.

Idem voor Olideh die nu gratis obamer dorpen overneemt, alsook jullie, omdat zij + legend de dorpen leegzetten en de def aan ons front stacken omdat ze ons niets willen gunnen. Weet dat Olideh niet bij jullie speelt, maar dat is ook gewoon boosten 725k punten en maar 220k ODA, als je dat vergelijkt met andere spelers met zelfde punten aantal zal je wel snappen waarom dit een boost is, ook gewoon omdat hij zelf bij in die stam zat.

Dus ja er wordt hier nog steeds zat geboost, jammer dat de support precies een beetje stilgevallen is met de regels op te volgen. Ben ook te lui om te reporten
Gelukkig is iemand scherp geweest om dit tegen te gaan. Ik noem geen namen wie dat heeft gedaan:)
 
Reactiescore
7
heb ik ooit gebacktimed dan ? Lijkt me teveel werk voor een solo speler als ik tbh.
Zeker met die looptijden van mij.

Ik denk dat jij ook een pak vrienden hebt gemaakt over je carrière heen toch ?
Ik heb hier een deel mensen ,hier op classic die ik respecteer , misschien dat dit wederzijds is geen idee.
Best even polsen bij hun.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
134
Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik heb het over TTF in het algemeen en daar is dat wel gebeurd.
Jullie zeggen allemaal dat er geen BG was tussen Viking en TTF. Mijn punt is dat je dat idd wel kan zeggen, maar dat dit bs is als je wel handelt als een BG.

Maar geen probleem he, is gewoon goed geregeld van jullie. Doe dan alleen niet zo kinderachtig om het niet te benoemen
 
Reactiescore
7
Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik heb het over TTF in het algemeen en daar is dat wel gebeurd.
Jullie zeggen allemaal dat er geen BG was tussen Viking en TTF. Mijn punt is dat je dat idd wel kan zeggen, maar dat dit bs is als je wel handelt als een BG.

Maar geen probleem he, is gewoon goed geregeld van jullie. Doe dan alleen niet zo kinderachtig om het niet te benoemen
Zoals je daarnet kon lezen was er destijds een nap , geen bg.
Die nap is er zelf niet meer.

Je praat tegen mij en tagt mij , maar het gaat niet over mij.
Dan snap ik de logica volkomen , tag dan ttf maar dat lukt waarschijnlijk niet.

Voor jou wil ik het een bg noemen ,ook al heeft die bg nooit bestaan.
 
Reactiescore
31
Zoals je daarnet kon lezen was er destijds een nap , geen bg.
Die nap is er zelf niet meer.

Je praat tegen mij en tagt mij , maar het gaat niet over mij.
Dan snap ik de logica volkomen , tag dan ttf maar dat lukt waarschijnlijk niet.

Voor jou wil ik het een bg noemen ,ook al heeft die bg nooit bestaan.
Tuurlijk is de nap er niet meer, het werk is gedaan. En nu zijn jullie te klein als stam dus free chop erbij voor hen:D
 
Reactiescore
676
Jij was gewoon bloed irritant met je edelclears terwijl je niets bij ons te zoeken had @Hoppex. Hoop dat spelers zoals jij die, ondanks de boostregels, alsnog in dienst van anderen spelen eindelijk eens adequaat worden aangepakt.
 
Reactiescore
7
Jij was gewoon bloed irritant met je edelclears terwijl je niets bij ons te zoeken had @Hoppex. Hoop dat spelers zoals jij die, ondanks de boostregels, alsnog in dienst van anderen spelen eindelijk eens adequaat worden aangepakt.
1 stack en ik was alles kwijt , toch koos je een andere weg.
Je had toen deff zat als ik de berichten bekeek.
En zoals ik daar straks al schreef ik speel voor niemand.
Ik zit op classic en niet op w83 nu.
Tevens ik denk dat ik zelf kan beslissen waar ik dorpen bij pak of niet.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
26
1 stack en ik was alles kwijt , toch koos je een andere weg.
Je had toen deff zat als ik de berichten bekeek.
En zoals ik daar straks al schreef ik speel voor niemand.
Ik zit op classic en niet op w83 nu.
Tevens ik denk dat ik zelf kan beslissen waar ik dorpen bij pak of niet.

Ja want is zeker voordelig voor ons om met een def stack van 30k, jou long range edeclear daarmee te blocken :p, je moet het spel beter snappen dan snap je ons ook.
 
Reactiescore
7
Ja want is zeker voordelig voor ons om met een def stack van 30k, jou long range edeclear daarmee te blocken :p, je moet het spel beter snappen dan snap je ons ook.
Nu plots hebben we het over voordelig?
Ik gaf een optie , we praten hier niet over voordelig.
Dacht dat ze met meer in de regio zaten om elkaar te helpen..
Je moet het spel beter snappen , ik gaf al aan dat ik de minst ervarene op deze wereld ben , blij dat je dat ook las.
 
Reactiescore
26
Nu plots hebben we het over voordelig?
Ik gaf een optie , we praten hier niet over voordelig.
Dacht dat ze met meer in de regio zaten om elkaar te helpen..
Je moet het spel beter snappen , ik gaf al aan dat ik de minst ervarene op deze wereld ben , blij dat je dat ook las.
Je bent gewoon gebruik maat, je word straks gewoon lekker geedelt nu hebben ze je niet meer nodig kewk
 
Bovenaan