Spotprenten

Reactiescore
14
Yup, dit snap ik. Dit kan niet alleen een referentie zijn naar de inderdaad gemakkelijke dorpen van ELMO, maar ook de dorpen die jullie voor free krijgen aan de andere kant van de map.
 
Reactiescore
65
Ik weet niet precies of je deze foto hebt begrepen. Maar hij is een verwijzing naar Elmo die niet meer serieus speelt.
Ik denk dat er door jullie optreden hier wel meer niet serieus spelen meer.
Ook ik ga mijn tijd niet meer verdoen aan een wereld die vol zit met nav's, verbonden en kata's.
Wij hebben jullie ook niet gevraagd hier te komen dus sodemieter lekker op naar waar je vandaan komt en ga daar de boel lekker versteren.
 
Reactiescore
60
Yup, dit snap ik. Dit kan niet alleen een referentie zijn naar de inderdaad gemakkelijke dorpen van ELMO, maar ook de dorpen die jullie voor free krijgen aan de andere kant van de map.
Wat betreft "ANIMOWANA" denk ik dat hij dat deed. over dit onderwerp. We keuren het niet goed en het is goed dat het verboden is. En als het iets anders is, vertel het me dan.
 
Reactiescore
31
Wat betreft "ANIMOWANA" denk ik dat hij dat deed. over dit onderwerp. We keuren het niet goed en het is goed dat het verboden is. En als het iets anders is, vertel het me dan.
Waarom neemt Alkoholik dan sinds het begin al free dorpen?
Zat zelf in Deluxe met vriendjes.

* Preatorian-from-hell (oud stamlid van Deluxe) : 4 dorpen gratis verkregen
* Nikita (oud stamlid van Deluxe): 7 dorpen gratis verkregen
* Notornator (oud stamlid van Deluxe): 4 dorpen gekregen waarbij er nog 150k punten over is dus die zal die andere dorpen ook nog wel overnemen. En het zijn niet enkel oude stamgenoten ze zijn ook PREMADE begonnen aan deze wereld, das nog het ergste van al.

Hij is gewoon legit geboost aan het worden. Ben er vrij zeker van als die mass reported wordt dat die gewoon een ban krijgt. Boost al sinds het begin ietswat onder de radar.

Idem voor Olideh die nu gratis obamer dorpen overneemt, alsook jullie, omdat zij + legend de dorpen leegzetten en de def aan ons front stacken omdat ze ons niets willen gunnen. Weet dat Olideh niet bij jullie speelt, maar dat is ook gewoon boosten 725k punten en maar 220k ODA, als je dat vergelijkt met andere spelers met zelfde punten aantal zal je wel snappen waarom dit een boost is, ook gewoon omdat hij zelf bij in die stam zat.

Dus ja er wordt hier nog steeds zat geboost, jammer dat de support precies een beetje stilgevallen is met de regels op te volgen. Ben ook te lui om te reporten
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
60
Waarom neemt Alkoholik dan sinds het begin al free dorpen?
Zat zelf in Deluxe met vriendjes.

* Preatorian-from-hell (oud stamlid van Deluxe) : 4 dorpen gratis verkregen
* Nikita (oud stamlid van Deluxe): 7 dorpen gratis verkregen
* Notornator (oud stamlid van Deluxe): 4 dorpen gekregen waarbij er nog 150k punten over is dus die zal die andere dorpen ook nog wel overnemen. En het zijn niet enkel oude stamgenoten ze zijn ook PREMADE begonnen aan deze wereld, das nog het ergste van al.

Hij is gewoon legit geboost aan het worden. Ben er vrij zeker van als die mass reported wordt dat die gewoon een ban krijgt. Boost al sinds het begin ietswat onder de radar.

Idem voor Olideh die nu gratis obamer dorpen overneemt, alsook jullie, omdat zij + legend de dorpen leegzetten en de def aan ons front stacken omdat ze ons niets willen gunnen. Weet dat Olideh niet bij jullie speelt, maar dat is ook gewoon boosten 725k punten en maar 220k ODA, als je dat vergelijkt met andere spelers met zelfde punten aantal zal je wel snappen waarom dit een boost is, ook gewoon omdat hij zelf bij in die stam zat.

Dus ja er wordt hier nog steeds zat geboost, jammer dat de support precies een beetje stilgevallen is met de regels op te volgen. Ben ook te lui om te reporten
Deluxe speelt ook niet bij mij. En het is niet onze schuld dat ze ons lege dorpen achterlaten, we vechten gewoon en pesten ze. ALS U EEN PROBLEEM HEBT Rapporteer aan de trapas.

Ik ben niet geïnteresseerd in mensen die veel praten en niets doen. Meer klagen. Misschien katapulten, snelle ontwikkeling, allianties, activiteit of misschien is het ervaring, precisie, leren en bereidheid. Beter een excuus zoeken dan proberen iets te veranderen?
 
Reactiescore
31
#1 speed speler globaal 3 jaar op rij. Een 38 mil account ,... Ervaring zat hier maak je maar geen zorgen
;)

Te lui om een prentje te maken dan maar zo:

Blauwe knop: met de top kunnen meedraaien, zonder kata abuse en boosters.

Rode knop: grote jan uithangen op het AF na 8 stammen boosters + kata abusen en dan zelf nog 5x punten achterstand op de top spelers hebben xd

Mitra26: vol op rood

P.S.: klopt wij doen niets dan mopperen en praten, het is niet dat we rang 1 staan als speler zonder boosters te gebruiken en na 2 weken solo gespeeld te hebben en de stam dagen tot weken te deffen xD
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan