Spotprenten

Reactiescore
1.753
@Pavo wel best ironisch dat je hier komt klagen over een vaststaande eindstrijd en dat er geen plaats is voor accs als jou, terwijl je bij de eerste massa op jouw acc al op delete stond? Dan is er inderdaad geen plaats binnen een eindstrijd voor je
 
Reactiescore
146
@Pavo wel best ironisch dat je hier komt klagen over een vaststaande eindstrijd en dat er geen plaats is voor accs als jou, terwijl je bij de eerste massa op jouw acc al op delete stond? Dan is er inderdaad geen plaats binnen een eindstrijd voor je

Direct delete?
 
Reactiescore
1.753
Direct delete?
Had ik toch te horen gekregen ja dat het acc op delete stond en dat er dan een co die laat op de avond nog van delete heeft gehaald om het nog te redden :p
 
Reactiescore
1.753
Oh ja, na ruim 2 dagen vonden we het wel welletjes geweest, zeker met de zomer, posititie in het spel, overmacht en geen enkele mogelijkheid op beterschap want 4m stam vs 20m + stam is wel een beetje droefig. Dus om ipv no life te deffen gewoon maar besloten om de handdoek in de ring te steken bij dag 3. Dus idd geen plek voor eindstrijd pavo
Niet zo heldhaftig proberen doen joh, ben jij zelfs één van de orginele spelers op pavo? ;)
Op 6 juni om 12:48 zet Tom hem op delete, 14:24 zegt Yannick dat hij het er heeft afgehaald en aan het taggen is. Dat is toevallig ook de eerste dag dat er overnames zijn, ben ook speciaal voor je even in archief gaan zoeken en op 31/5 kwam er scoutwave op pavo en pipi, dag erna krijgen we zelfs nog een scoutwave terug. Op 6 juni (de eerste massa dag!!!) zijn de eerste rapportjes van clears en edels op pavo en pipi er en kijk eens aan, toevallig dezelfde dag als waarop pavo op delete stond? :D

Leuke poging dus maar neen, ze zijn wel zeker op dag 1 van de massa op grijs gegaan, als je het liever teamuitje naar de lokale loopwedstrijd noemt mij ook goed maar niks "na ruim 2 dagen".
Sterker nog daarna liepen we der zo doorheen en dan daarna hebben we nog het meeste defwerk gezien zowat omdat er toen groene treintjes geblokt werden plots.
Wel respect voor weet ik veel wie de eerste wave heeft gedeft nog zo kortdag (ik denk Tom?), daar waren we aardig van verbaasd wat er nog was gedaan.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
@Pinmunch wat ben je je toch weer druk aan het maken joh
 
Reactiescore
1.753
Reactiescore
449
tom gebruikt trouwens het af van il leone en niet ik

nooit op pavo gelogged
Haaa leen jij je accnaam ook uit op t forum flex? Damien heb rave into space ook van mij genakt immers
 
Reactiescore
146
Als eerst ( per ongeluk op il-leone gelogd zo te zien ( typte op mobiel )

Niet zo heldhaftig proberen doen joh, ben jij zelfs één van de orginele spelers op pavo? ;)
Op 6 juni om 12:48 zet Tom hem op delete, 14:24 zegt Yannick dat hij het er heeft afgehaald en aan het taggen is. Dat is toevallig ook de eerste dag dat er overnames zijn, ben ook speciaal voor je even in archief gaan zoeken en op 31/5 kwam er scoutwave op pavo en pipi, dag erna krijgen we zelfs nog een scoutwave terug. Op 6 juni (de eerste massa dag!!!) zijn de eerste rapportjes van clears en edels op pavo en pipi er en kijk eens aan, toevallig dezelfde dag als waarop pavo op delete stond? :D

Leuke poging dus maar neen, ze zijn wel zeker op dag 1 van de massa op grijs gegaan, als je het liever teamuitje naar de lokale loopwedstrijd noemt mij ook goed maar niks "na ruim 2 dagen".
Sterker nog daarna liepen we der zo doorheen en dan daarna hebben we nog het meeste defwerk gezien zowat omdat er toen groene treintjes geblokt werden plots.
Wel respect voor weet ik veel wie de eerste wave heeft gedeft nog zo kortdag (ik denk Tom?), daar waren we aardig van verbaasd wat er nog was gedaan.

Ik ben Tom :), speel al sinds geruime tijd met Bjorn samen ja. Dus mag mezelf denk ik wel originele speler noemen, jaartje of 10?
Hebben twee dagen actief verdedigd, daarna pas actief dorpjes verloren bij dag 3. Dus beter check je even de statistieken opnieuw voordat je onzin komt te verkondigen.

Op delete zetten en op delete houden zijn twee verschillende dingen. Ik had hem op delete gezet omdat Bjorn en Yannick niet konden deffen ( prive ). Daarna had yannick het er toch af gehaald en heb ik besloten toch mijn inzet te tonen en nog op die paar uurtjes alles te deffen met wat te hadden op kort termijn.

Denk dat Qui en ons pm verkeer het beste is om erbij te houden. Maar frontspelers weten zelf ook wel waar er tegenstand was en wanneer niet. Eerste 2 dagen ook vrijwel niet verloren en daarna ervoor gekozen om te stoppen en sinds dien vele verliezen.

Gewoon sociale keuze genomen ipv zinloos te deffen, maar goed. Dus klopt dat erna gewoon doorgelopen werd, omdat we toen eigenlijk niet meer gelogd hadden, stonden (weer) op delete. Yannick haalde het eraf, wilde nog wat rimmen zoals nu te zien is. En daarom werden er toen nog wat groene treintjes geblocked/sniped.

That's the story :) Maar naar 2 dagen nagenoegen solo deffen was ik er wel klaar mee. Mocht ik nou in een kamp Ice/melt zitten, had ik het zeker langer volgehouden omdat dan de kwantiteit meer acceptabel was ipv zoals het bij G.o.G vs ice? was

tom gebruikt trouwens het af van il leone en niet ik

nooit op pavo gelogged

Sorry Flex, perongeluk op mobiel ingelogd want wilde reageren, daarom ook post verwijderd, maar goed. Zal niet meer posten op je accie <3
ja helaas wist niet hoe die zelf een forum acc moest aanmaken :eek:
Stuur je het ww wel, kan je hem terug gebruiken, maar niet meer elke keer mijn accounts jatten op TW zoals bij AOAM

Verder wens ik ieder nog veel speelplezier op deze wereld <3
 
Reactiescore
5.604
Ook mannen? Ik vraag dit voor een vriend (@Rob.) ?
 
Reactiescore
725
Ha Pavo, nu snap ik waarom ik zo Toxic was, jij bent van team Flex, bah
Maar gg, heb je graag en je mag van je 2 dagen 3 dagen maken denk ik?
Want na dag 4 was het dorpjes maaien en ik snap volledig jou bijbel gedeelte, solo deffen is geen pleziertje,
laten we aub het pm verkeer met Qui Intus achterwegen?
Zand er over.
 
Reactiescore
146
Ha Pavo, nu snap ik waarom ik zo Toxic was, jij bent van team Flex, bah
Maar gg, heb je graag en je mag van je 2 dagen 3 dagen maken denk ik?
Want na dag 4 was het dorpjes maaien en ik snap volledig jou bijbel gedeelte, solo deffen is geen pleziertje,
laten we aub het pm verkeer met Qui Intus achterwegen?
Zand er over.

Hahaha no problemo. en ik ben niet Team Flex :p

Team Bjorn en Tom all the way.

Ja dag 3 was ik er idd wel klaar mee.
Sidenote: Bjorn en Yannick hebben ook waar zij konden hun steentje bijgedragen. Maar goed :).

Zand erover en even snel deze wereld winnen tegen melt en genieten van de zomers
 
Bovenaan