Spotprenten

Reactiescore
448
Ik snap deze niet? Wat gebeurd er dan kwa vies spel?
Als het gaat om de easy target van peaky. Dan heb je het wel mis imo.

Als er een hele stam op delete gaat, door dat leiding melt en turtle het verzieken voor hun. Dan ligt de fout toch echt bij je zelf.
Nee je had peaky moeten laten liggen en dan 2 maanden NAP zodat Turtles een huge front kan pakken die dan na 1 massa niet te deffen blijkt te zijn omdat alle spelers er om heen A) een nog grotere kwantitatieve voorsprong hebben gehaald door rim te edelen. B) De accounts er om heen 2 maanden lang edels hebben lopen sparen.
 
Reactiescore
344
Ik begrijp sws niet waarom ze een concessie proberen te krijgen.

Verloren gebied door eigen gedrag. Moet niet beloond worden, maar afgestraft.

Volgende keer als ze een lid 7 8 9 in een andere stam zetten. Moet je ze wel tevreden houden. Misschien een ideetje
 
Reactiescore
344
Peaky is degene die zich misdroeg, niet de rest van Melt.
AYS was zijn MB en was ondertussen al gestopt.
Peaky heeft met zn eigen gedrag ook een aantal co's weggejaagd, maar ik begrijp dat jij ook een pm van hem hebt gehad dus.


Ow nee man geen pm gehad. Had hem nog op dis dus vroeg vanwaar iedereen weg ging na dat ze 3 dagen er voor ons de oorlog verklaarden. Toen kwam het 1 en ander naar voren. En ik weet heel goed dat wereldafspraken voor sommigen nadelig uitpakt en dus de spelplezier weg neemt.

Daar hoefde ik geen wiskunde voor te gebruiken. :p

: het feit blijft. Jullie gebrek hoeft niet gecompenseerd te worden door derden lijkt me . Vandaar mijn vorige post. En ja ik vind olie op kleine vuurtjes gooien gewoon geweldig
 
Reactiescore
1.753
@Xbraun hoezo verwijder je die laatste post waarop Novitius reageerde? :p
 
Reactiescore
2.062
Wanneer je geen normale eindstrijd aandurft tegen El Grande, dan maar zo winnen.
 
Bovenaan