Spotprenten

Reactiescore
725
Je moet iets doen om sportief te blijven :eek:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
nee dank je opnieuw starten doe ik nooit meer!
 
Reactiescore
1.918
het zonnetje komt er weer door en jullie beginnen fanatiek te doen

wat is dit toch telkens weer
 
Reactiescore
50
1655639968795.png
Deze moet pijn doen. Maar serieus, wie heeft je op de tenen getrapt Qui?
 
Reactiescore
903
flop acc
 
Reactiescore
50
Qui staat op dieliet, 2 def dorpjes kwijt is te veel...
Nja, je kan je wel afvragen, was het het waard? Als ik het zo hoor, was er iemand dom genoeg om op je scouts te reageren met een edel, eentje die 30x zo klein was. En toen leek er iemand boos. En dan denk ik: was het het waard?
 
Reactiescore
725
Nja, je kan je wel afvragen, was het het waard? Als ik het zo hoor, was er iemand dom genoeg om op je scouts te reageren met een edel, eentje die 30x zo klein was. En toen leek er iemand boos. En dan denk ik: was het het waard?
Boos? Qui was juist blij dat er iemand stalen ballekes heeft iets terug te doen o_O
 
Reactiescore
50
Boos? Qui was juist blij dat er iemand stalen ballekes heeft iets terug te doen o_O
Haha, om vervolgens een arsenaal er op los te laten en zijn ballen er af te hakken XD. Maar hey, het was amusant vanuit de zijlijn mee te kijken :)
 
Reactiescore
725
Haha, om vervolgens een arsenaal er op los te laten en zijn ballen er af te hakken XD. Maar hey, het was amusant vanuit de zijlijn mee te kijken :)
is toch de bedoeling als je tw speelt? en leuk dat je rapportjes krijgt doorgestuurd ofcourse :p Boykes volgende old gen die nat gaat?
 
Reactiescore
50
is toch de bedoeling als je tw speelt? en leuk dat je rapportjes krijgt doorgestuurd ofcourse :p Boykes volgende old gen die nat gaat?
Ow laat me nou niet zo oud voelen. W45 is wat, 5 jaar geleden? Ben ik zo oud geworden? En tuurlijk krijg ik wat doorgestuurd, moet me toch ergens mee amuseren?
 
Reactiescore
725
Ow laat me nou niet zo oud voelen. W45 is wat, 5 jaar geleden? Ben ik zo oud geworden? En tuurlijk krijg ik wat doorgestuurd, moet me toch ergens mee amuseren?
goed bezig vent!
 
Reactiescore
50
Ik ben echt te oud geworden heb ik het gevoel. Kreeg al uitgelegd hoe het veranderd is in die tijd. Scripts, premades, e.d. veel geavanceerder dan toen heb ik het gevoel.
 
Bovenaan