Spotprenten

Reactiescore
725
dat komt meer omdat ik wel wachte tot hij zijn deff ging schuiven heb jij wss geen last van gehad, en ik hier gewoon 7 dorpen heb gepakt die OS buiten de deur had
kut hollander, hou Joost heel :eek:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
- Djaz en Jari stoppen door die stabs, aangezien ze kansloos zijn --> Jullie gaan ze snel proberen te edelen

klinkt goed man.... nogmaals voor jou


internen

Prive screenshots ftw? wat kansloos dit zelfs

Bekijk bijlage 32895

Haha pardon. Toch beetje jammer dat de praktijk net wat anders lag.

1655412624561.png
1655412663960.png

Ik ben uiteindelijk niet eens op het aanbod ingegaan. Ik heb jullie de ruimte gegund zodat jullie ons niet in één keer in de zijkant hadden liggen.
Goed om te zien hoe jullie de ervaring van deze gozers invullen. En van DJAZ hebben we dus niet geëdeld om vooruit te komen, ben weer te gul geweest zie ik!
 
Reactiescore
451
@PTXgamer en @Road Runner

Wel cos maar allebei een apart verhaal

Volgens roadrunner is knowledge intern
Volgens ptx gamer heeft roadrunner goed gewacht tot de def richting melt getrokken was

Uitkomst beide lullen maar wat slap raak
 
Reactiescore
742
Haha pardon. Toch beetje jammer dat de praktijk net wat anders lag.

Bekijk bijlage 32900
Bekijk bijlage 32901

Ik ben uiteindelijk niet eens op het aanbod ingegaan. Ik heb jullie de ruimte gegund zodat jullie ons niet in één keer in de zijkant hadden liggen.
Goed om te zien hoe jullie de ervaring van deze gozers invullen. En van DJAZ hebben we dus niet geëdeld om vooruit te komen, ben weer te gul geweest zie ik!

dat was de bedoeling dat zulke screens maken useless is want er zit altijd een heel verhaal bij, dat was mijn punt....


@PTXgamer en @Road Runner

Wel cos maar allebei een apart verhaal

Volgens roadrunner is knowledge intern
Volgens ptx gamer heeft roadrunner goed gewacht tot de def richting melt getrokken was

Uitkomst beide lullen maar wat slap raak

wat heb jij weer gerookt? mag ik ook?
 
Reactiescore
451
Yannick verkondingd hier niet dat knowledge intern is

Waarna jij hier doodleuk verkondigd dat je goed gewacht hebt een dorpen waar OS UITSTOND geedeld hebt hoe kan het dan een intern zijn
Heb beide als co je verhaal straight of kom niet liggen janken
 
Reactiescore
742
Yannick verkondingd hier niet dat knowledge intern is

Waarna jij hier doodleuk verkondigd dat je goed gewacht hebt een dorpen waar OS UITSTOND geedeld hebt hoe kan het dan een intern zijn
Heb beide als co je verhaal straight of kom niet liggen janken
Yannick zegt dat het geen intern is? ik zeg dat ik gewacht heb tot die deff ging schuiven? zoals die deed naar zen kerk dorp? en daarna na kleine scout wave 5-7 dorpen kon edelen zonder te bashen?

kevin? zelfs ik ben op dit moment verdwaald
 
Reactiescore
451
Yannick heeft letterlijk 4m geleden dat veranderd in zn af.post nadat die prive na me kwam dus nie komen lullen baasje
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Bekijk bijlage 32883

Hij wilt de PM's met Xbraun en of andere leden met melt helaas niet doorsturen... durft melt dat zelf wel? Het zou me oprecht niet eens verbazen als er een vv gedraaid is door melt maarja

Wel grappig dat de BG met dawgs/Knowledge blijkbaar was opgezegd.
1655413105810.png
1655413125001.png
Dit was dagen na de opzeg? Oeps, dat was dus ook weer mooier gezegd dan het daadwerkelijk was! En ons komen blamen dat we hadden moeten weten dat de BG eraf was? Hier is gewoon indirect gelogen.

Hoe voelt het om nog meer cf's nodig te hebben en die op te zoeken bij iemand die duidelijk niet meer binnen LT speelde en niet bij ons hoorde. aangezien die al meerdere PM's richting braun heeft gedaan dat ze hem mochten internen.
daarnaast hebben jullie ruim 10m voorsprong/overmacht en spelen jullie nog steeds zo vies denk aan Fryuiit denk aan jeroen en nu weer lopen CFen via Knowledge.

Deze speler is duidelijk in de stam gegaan van jeroen het stab account en nog doen jullie alsof die bij LT hoort, het is idd wel makkelijk zo he?

"iemand die duidelijk niet meer binnen LT speelde en niet bij ons hoorde"

- Nu gaan jullie knowledge internen die MB was van de stabbende Jeroen.
En nope, geen intern. Helaas.




Moet zeggen, chapeau. We zijn teringhard in dit theater gestonken waar Dawgs werd voorgedaan als jullie bloedbroeders terwijl het in de praktijk nogal anders lag. Zoals wel vaker te zien is nu worden zaken uitvergroot of wordt er een andere twist aan gegeven. Is nu eenmaal makkelijk om telkens te bashen op Melt natuurlijk..
 
Reactiescore
742
Yannick heeft letterlijk 4m geleden dat veranderd in zn af.post nadat die prive na me kwam dus nie komen lullen baasje
Yannick bedoelde met zijn verhaal dat Xbraun en calamietjes hem aan het internen waren? wat niet klopte en dat heeft recht gezet, maar dan snap ik nog steeds niet waarom wij hem internen zoals je beweerde? he?

ik ben nu echt de weg kwijt wat de hell
 
Reactiescore
451
Ik reageerde op yannick zn post dat die ons blamde van internen
Heb nergens gezegd dat road hem intern he eihoofd
 
Reactiescore
2.062
Vinci top road flop
 
Reactiescore
725
Tuurlijk! Zet je deze keer dan wel je vv instelling goed? Kan jij jezelf druk bezig houden met runnen deffen wij wel :wink:
Ik runnen? Je bedoelt ik werken, en geen moeite doen op een verloren wereld met ‘n flop stam :eek: maar ironisch dat dit van iemand komt die de casual daar voor op grijs is gegaan en vergeet de volgende keer zeker niet te dodgen!
 
Bovenaan