Spotprenten

Reactiescore
903
vinden jullie het nog steeds plezant om met premades te starten???
Vind het vooral plezant om te starten met jou als leider!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
:pepelove:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
wat loopt er gvd mis met mijn reactie
 
Reactiescore
242
Als jij mij verzekerd dat de BG niet is opgezegd dan geloof ik dat.

Dan kan je een dag later ineens je mening veranderen maar als je dat niet communiceert dan weten wij dat niet.
 
Reactiescore
1.365
jonge val elkaar toch gewoon aan bende janknoobs.. Vergeet de kata's niet!
 
Reactiescore
242
Al lijkt het erop dat dit slechts weer een slappe poging is van Road runner om de boel te verdraaien.

Neem het schedel niet kwalijk die zullen hier hoogstwaarschijnlijk wel weer niet van op de hoogte zijn.
 
Reactiescore
134
Al lijkt het erop dat dit slechts weer een slappe poging is van Road runner om de boel te verdraaien.

Neem het schedel niet kwalijk die zullen hier hoogstwaarschijnlijk wel weer niet van op de hoogte zijn.
Je stelde een vraag en ik zei dat de BG niet was stopgezet.
Dit wil dan automatisch zeggen dat een BG NOOIT mag opgezegd worden?
- Jullie gebruiken de stabs van Fruyit en Jeroen om hun volledig te internen
- Djaz en Jari stoppen door die stabs, aangezien ze kansloos zijn --> Jullie gaan ze snel proberen te edelen
- Dan geven jullie toe dat het vuil spel was en gaan jullie de dorpen van Jeroen teruggeven. Wij fuseren met QIS en plots gaan de dorpen niet meer teruggegeven worden want wij mogen natuurlijk niet fuseren! Enkel Melt mag rekruten.
- Nu gaan jullie knowledge edelen die MB was van de stabbende Jeroen.
En dan kom je met wat privé screenshots in de hoop dat het vuil spel van Melt niet meer gezien wordt. Sta je nu oprecht achter alle acties van Melt ?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
725
Reactiescore
725
1655411609567.png
 
Bovenaan