Spotprenten

Reactiescore
454
Geen moraal = geen mb leger meer..
En voor de rest wel redelijk met tombo eens, ookal heb liever gewoon helemaal geen mbs/boosts meer..
Dan heb je tenminste weer wat leukere uitdaging ipv iedereen die elkaar zowat van achter pakt in die premades/grotere stammen iedere wereld..
Speel eens een keer tegen elkaar dan iedere keer met elkaar, juist leuk lijkt mij..
En idd weg met die 30/1 regel... Slaat nergens op.

Volgens mij zijn er al aantal groepjes uit elkaar
Zo hebben rene ik en en joa en nog een paar al een aantal werelden met zowel schedels , melvins en snows enzo gespeeld en spelen we er nu tegen ook al gaat dat door de bans vrij lastig
 
Reactiescore
2.444
Volgens mij zijn er al aantal groepjes uit elkaar
Zo hebben rene ik en en joa en nog een paar al een aantal werelden met zowel schedels , melvins en snows enzo gespeeld en spelen we er nu tegen ook al gaat dat door de bans vrij lastig

Je gaat me toch niet zeggen dat er meer dan een Melvin is he Kev?!
 
Reactiescore
5.686
Meestal noemen ze mij Melvin 2.0, alleen dan de slechtere maar knappere versie.
 
Reactiescore
1.365
Volgens mij zijn er al aantal groepjes uit elkaar
Zo hebben rene ik en en joa en nog een paar al een aantal werelden met zowel schedels , melvins en snows enzo gespeeld en spelen we er nu tegen ook al gaat dat door de bans vrij lastig
Ja dan moet je ook niet met zo tering veel lui starten mookie..
Dat maakt t gewoon geen flikker aan.. + kans op die bans..
Mensen zijn tegenwoordig ook niet meer in voor een ''legitte'' uitdaging man..
 
Reactiescore
454
Ja dan moet je ook niet met zo tering veel lui starten mookie..
Dat maakt t gewoon geen flikker aan.. + kans op die bans..
Mensen zijn tegenwoordig ook niet meer in voor een ''legitte'' uitdaging man..

In feite is er door de premades genoeg uitdaging gezocht door afzonderlijk van elkaar te starten met flinke gaps , tw zorgt zelf dat er teveel voordeel voor de grotere accies zijn door hun events elke paar weken. Enige reden dat de nl server nog bestaat is dat er mensen geld in blijven stoppen niet omdat het spel nog door zn grote groep gespeeld word
 
Reactiescore
493
In feite is er door de premades genoeg uitdaging gezocht door afzonderlijk van elkaar te starten met flinke gaps , tw zorgt zelf dat er teveel voordeel voor de grotere accies zijn door hun events elke paar weken. Enige reden dat de nl server nog bestaat is dat er mensen geld in blijven stoppen niet omdat het spel nog door zn grote groep gespeeld word

Ja, al denk ik dat het best wel meevalt hoeveel geld er werkelijk ingestopt word, Veel pp word er ook gefarmt. Of verkregen via slim spelen op de beurs earlygame.

Al denk ik dat tribalwars (zonder nieuwe lockdowns etc) binnen nu en 2/3 jaar wel weg is
 
Reactiescore
448
Ja, al denk ik dat het best wel meevalt hoeveel geld er werkelijk ingestopt word, Veel pp word er ook gefarmt. Of verkregen via slim spelen op de beurs earlygame.

Al denk ik dat tribalwars (zonder nieuwe lockdowns etc) binnen nu en 2/3 jaar wel weg is
Gefarmde PP wordt ook gewoon ooit een keer gekocht...
 
Reactiescore
438
Ja dan moet je ook niet met zo tering veel lui starten mookie..
Dat maakt t gewoon geen flikker aan.. + kans op die bans..
Mensen zijn tegenwoordig ook niet meer in voor een ''legitte'' uitdaging man..

Als er een wereld komt waarbij iedereen gewoon met één account zonder enige vorm van premades of boosts zou starten kun je daar pas van spreken.

Ik zie dat enkel gebeuren als dat vanuit TW zelf geregeld zou worden.

Wereld begint en na 2 a 3 maanden na start datum worden alle accounts willekeurig in een continent gegooid ongeacht waar ze voorheen lagen.
Dat zou me wel leuk lijken.
Genoeg BB's maar niet mogelijk om BB's te pakken vóór het omgooien en na het omgooien krijgt iedereen dan een week beginnersbescherming om te zoeken naar een stam met elkaar.
 
Reactiescore
1.140
Reactiescore
677
Heb me hier vaak over verbaasd, maar het afgeven van gratis dorpjes zit zo ingebakken in dit spelletje. Zoveel spelers die er na een tijdje op zijn uitgekeken en hun dorpen willen weggeven aan grote spelers of spelers met gunfactor. Uiteindelijk zou het mooi zijn als we dat er helemaal uit krijgen met de nieuwe boostregels zodat het spelletje echt aan gaat komen op skills, tactiek en natuurlijk de PP portemonnee :tongue:
 
Reactiescore
39
index.jpg
 
Bovenaan