Spotprenten

Reactiescore
677
Vind het toch wel vreemd dat het sentiment nu opeens veranderd naar dat alle bans onterecht of te zwaar gestraft waren, terwijl er simpelweg regels zijn verbroken die voor de wereld waren aangekondigd. Enige wat ik problematisch vind aan de nieuwe boostregels is dat ze kennelijk niet consequent worden toegepast; met spelers die toestemming voor grote interns krijgen van support en anderen die voor een intern van 5 dorpen geband worden. Het zou allebei niet moeten kunnen wat mij betreft.
 
Reactiescore
417
Vind het toch wel vreemd dat het sentiment nu opeens veranderd naar dat alle bans onterecht of te zwaar gestraft waren, terwijl er simpelweg regels zijn verbroken die voor de wereld waren aangekondigd. Enige wat ik problematisch vind aan de nieuwe boostregels is dat ze kennelijk niet consequent worden toegepast; met spelers die toestemming voor grote interns krijgen van support en anderen die voor een intern van 5 dorpen geband worden. Het zou allebei niet moeten kunnen wat mij betreft.
Helemaal mee eens, werd voor de wereld namelijk al aangekondigd. Ik vind het vooral raar dat men niet kijkt naar wat er op het eigen account fout ging, maar snel over gaat op vinger wijzen naar andere accounts (kijk hij/zij doet het ook). Opmerkelijk is ook nog dat men w85 wilde gebruiken om een kwalitatief hoge wereld neer te zetten zonder boosts en dat je nu na circa 5 weken kan zeggen dat dat niet gelukt is.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Helemaal mee eens, werd voor de wereld namelijk al aangekondigd. Ik vind het vooral raar dat men niet kijkt naar wat er op het eigen account fout ging, maar snel over gaat op vinger wijzen naar andere accounts (kijk hij/zij doet het ook). Opmerkelijk is ook nog dat men w85 wilde gebruiken om een kwalitatief hoge wereld neer te zetten zonder boosts en dat je nu na circa 5 weken kan zeggen dat dat niet gelukt is.

Volgens mij valt het met vingers wijzen reuze mee. Het gaat hier meer om het stukje dat het gaat om gestopte spelers dan de voorbedachte rade bij het boosten.
 
Reactiescore
344
En vooral als er spelers toestemming krijgen om spelers op grijs te laten gaan. Dat dit niet als boost gezien word. ( door support ). En dat er in de nieuwe regels dus feiten staan. die door support later weer selectief toch bestraft worden.

Ik zelf ben ook voor regeltjes om het boosten tegen gaan. Maar de manier hoe dit nu gehanteerd word, lijkt haast natte vinger werk. En ze hanteren nu gewoon letterlijk tegen hun eigen regels in.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Vind het toch wel vreemd dat het sentiment nu opeens veranderd naar dat alle bans onterecht of te zwaar gestraft waren, terwijl er simpelweg regels zijn verbroken die voor de wereld waren aangekondigd. Enige wat ik problematisch vind aan de nieuwe boostregels is dat ze kennelijk niet consequent worden toegepast; met spelers die toestemming voor grote interns krijgen van support en anderen die voor een intern van 5 dorpen geband worden. Het zou allebei niet moeten kunnen wat mij betreft.

Je slaat de spijker op z'n kop. Dat het inconsistent was bleek al vanuit w84, daar zijn er ook gevallen algemeen bekend waar iets dergelijks gebeurd is. Het lijkt nog steeds willekeur te zijn, en dat gaat de kwaliteit van dit spel echt zwaar tegen. De maatregel dat Steam en browser al niet meer tegelijk kan was al een zware kluif, maar dat dit wanbeleid doorzet van w84 naar w85 maakt het spel op dit moment voor niemand aantrekkelijk.
 
Reactiescore
736
Tw is niks meer aan joh, lekker stoppen. @TasmanianDevil zou nog goed voor jouw portemonnee zijn ook!!
 
Reactiescore
903
Reactiescore
5.685
Tw is niks meer aan joh, lekker stoppen. @TasmanianDevil zou nog goed voor jouw portemonnee zijn ook!!
Mensen die hun louboutin schoen fotograferen met een wortel erin voor het zogenaamde paard van Sinterklaas om premium punten te winnen op tribalwars neem ik persoonlijk niet bijster serieus als ze zeggen gestopt te zijn of willen stoppen.

Mvg
 
Reactiescore
146
Bekijk bijlage 32381
vind dat ze deze alsnog moeten invoeren.

Breng ze vooral op ideeën ja!

Verder vind ik deze echt wel geniaal :)
index.php
 
Bovenaan