Spotprenten

Reactiescore
2.444
Vind het wel een erg goeie zaak dat er geen boosts meer mee gestart worden dat was iets de spuigaten aan het uitlopen.
Opzich 1 per account had ik zelf liefst gezien als nieuwe regel maar goed.
Nu heb je wel serieuze 30/1 en moraal problemen ligt praktisch niemand meer bij mij die niet buiten me 30/1 valt :(

Paar honderd euro minder erin stoppen had je nog kunnen edelen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Vind het wel een erg goeie zaak dat er geen boosts meer mee gestart worden dat was iets de spuigaten aan het uitlopen.
Opzich 1 per account had ik zelf liefst gezien als nieuwe regel maar goed.
Nu heb je wel serieuze 30/1 en moraal problemen ligt praktisch niemand meer bij mij die niet buiten me 30/1 valt :(

Juh gelukkig loopt het PP spenden bij sommige accounts niet uit de spuitgaten deze wereld :rolleyes:

Zit wel wat hypocrisie af en toe in het verhaal haha, niet dat het me boeit wat ik abuse even veel als het nodig is
 
Reactiescore
1.542
Nouja, denk dat de boost regels meer zijn voor midgame/endgame.

Nu met die nieuwe regels, kan je geen edelspam account meer laten liggen, ook word fuseren in endgame ook lastig gemaakt (of onmogelijk)

In dat opzicht ben ik wel content met de nieuwe regels, alleen early-game is nog een grijs gebied
Voor de mid en endgame is het voordelig zodat geen hele stammen op intern worden gezet en daarmee een gigantisch kwantiteit verschil wordt behaald.

Juist voor de early game dient het ervoor te zorgen dat spelers niet met 10/20 mb’s/du’s om hun heen starten waardoor kleinere, onervarene spelers of eigenlijk gwn iedereen die daar in de buurt start bij voorbaat al kansloos is.

Als wekelijk iedereen zonder mb zou spelen dan zou de early fase veel langer duren omdat je dan op den duur eerder stam clashes krijgt (omdat je hoog moraal wilt) of je gaat veel slomer dorpen pakken omdat je op laag moraal moet bashen. Maarja het is gewoon 1 grijs gebied en het blijkt dat support het gwn niet aankan om al deze meldingen en cases te bekijken.

Je mag best weten dat ik op W85 een stam/speler gereport heb omdat deze speler letterlijk 3/4 dorpen van zijn “MB” overnam aan mijn “front”, de samenwerking vermeld op beide profielen en is ook door zowel de moraalheer als de MB bevestigd via pm dat de mb op het account van de moraalheer zou gaan spelen.

Na de melding duurt dit dan al een aantal dagen waaruit blijkt dat er niets gebeurd qua sancties of bans.. dus wij besloten met ons account alsnog het account maar te vegen, wat gebeurd er, ons target (die nog 100% moraal was) leaved zijn stam, zijn stamgenoot neemt zijn dorpen deels over zodat wij op laag moraal zouden komen en we worden op block ok gezet.

Hoeveel bewijs dien je dan nog aan te leveren dat er geboost wordt / misbruik gemaakt wordt van de situatie.. als je het bij support navraagt krijg je te horen dat het langer kan duren door het onderzoek.

Tegen de tijd dat het onderzoek klaar is verwacht ik dat de speler of al weg geedeld is of 2/3x zo groot is dan op het moment van de melding.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.602
Die boost regels zijn gewoon een grap. Te veel grijs gebied, ik zit hier allemaal barbarendorpen te edelen en keurig alles te doen volgens de nieuwe regels en mensen die schijnbaar met bewijs gereport worden gebeurd niks tegen als ik Luc moet geloven.

Nu is het geen geheim dat ik vanaf het bekend maken al 0 positiefs kan zeggen over de nieuwe boost regels. En tot overmaat van ramp gooit Inno in week 2 van de wereld het meest OP event wat er is. Waardoor je met beschaafd spenden al zeker 500% pakketjes kan krijgen.

Het is gewoon werkelijk niet te volgen dit beleid. Ik heb het vaker gezegd, maar het tw van nu, de huidige staat, zou ik per direct mee willen stoppen. Gadverdamme zeg.
 
Reactiescore
487
Die boost regels zijn gewoon een grap. Te veel grijs gebied, ik zit hier allemaal barbarendorpen te edelen en keurig alles te doen volgens de nieuwe regels en mensen die schijnbaar met bewijs gereport worden gebeurd niks tegen als ik Luc moet geloven.

Nu is het geen geheim dat ik vanaf het bekend maken al 0 positiefs kan zeggen over de nieuwe boost regels. En tot overmaat van ramp gooit Inno in week 2 van de wereld het meest OP event wat er is. Waardoor je met beschaafd spenden al zeker 500% pakketjes kan krijgen.

Het is gewoon werkelijk niet te volgen dit beleid. Ik heb het vaker gezegd, maar het tw van nu, de huidige staat, zou ik per direct mee willen stoppen. Gadverdamme zeg.

Nouja, de intentie is wel goed. Uitvoering kan beter! Maar niks gaat altijd gelijk goed, dus komt wel.

Eigenlijk zijn het gewoon de mensen die weer de 'mazen' in de wet gaan lopen opzoeken die het verpesten voor iedereen, niet de regel zelf.
Maar zoals ik al eerder zei: Grote accounts internen en ombouwen naar spamaccount, het fuseren tussen bijvoorbeeld de nummer 1 en nummer 3 stam, zulke dingen gaan nu niet meer. Iets wat ik wel zie als een grote pluspunt.
 
Reactiescore
1.753
Gangnam Style 28032022150515.jpg
 
Reactiescore
1.753
Grandma Hiding Knife From Rabbit 28032022150452.jpg

Im watching you 28032022150636.jpg

Pick Me Up Patrick 28032022150729.jpg
 
Reactiescore
490
1648480552461.png
 
Reactiescore
1.753
Will Smith Thats Hot 28032022152511.jpg
 
Reactiescore
16
Vind het wel een erg goeie zaak dat er geen boosts meer mee gestart worden dat was iets de spuigaten aan het uitlopen.
Opzich 1 per account had ik zelf liefst gezien als nieuwe regel maar goed.
Nu heb je wel serieuze 30/1 en moraal problemen ligt praktisch niemand meer bij mij die niet buiten me 30/1 valt :(
gewoon minder snel groeien en laat mij maar beetje dichter terug komen :)
 
Reactiescore
1.753
Cha Cha Real Smooth 28032022154421.jpg
 
Reactiescore
1.753
Its Showtime 28032022202829.jpg
 
Reactiescore
7.918
Het is gewoon werkelijk niet te volgen dit beleid. Ik heb het vaker gezegd, maar het tw van nu, de huidige staat, zou ik per direct mee willen stoppen. Gadverdamme zeg.
shia-la-beouf-just-do-it.gif
 
Bovenaan