Spotprenten

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Vind het sowieso super typisch hoe het van extreem MB werk en boostaccounts gaat naar kijken bij elke overname van de vijand omdat de regels zijn aangescherpt (aan beide kanten)

Gaat het dan om het morele standpunt of om mogelijke reports of bans vraag ik mij dan af.
 
Reactiescore
903
Lekker interessant gewoon lekker spelen en we zien t wel
 
Reactiescore
417
Vind het sowieso super typisch hoe het van extreem MB werk en boostaccounts gaat naar kijken bij elke overname van de vijand omdat de regels zijn aangescherpt (aan beide kanten)

Gaat het dan om het morele standpunt of om mogelijke reports of bans vraag ik mij dan af.
Sinds je op discord meldingen krijgt van vijandige overnames kan je grofweg een beetje kijken. Wat vooral opvalt is dat er grotere barbs in zuid worden overgenomen dan in noord. Kan zijn dat die spelers gewoon sneller stoppen.

Imo maakt reporten de wereld niet echt leuker dus ik zie daar vanaf.
 
Reactiescore
677
Maar nog niet bepaald op 85 of wel
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Gaat er meer om het gevoel van een oneerlijke strijd gelijke middelen ect.
Als jij je netjes aan de regels houdt en je het idee hebt dat de tegenstander dit niet doet dan krijg je dit.
Daar zitten ook weer risico's aan vast. Als iemand besluit de grenzen op te zoeken neemt die zijn risico mee dus hoeft geen voordeel te zijn. Zolang het niet echt buitensporig gedaan wordt of opvalt vind ik het helemaal best.
 
Reactiescore
1.140
Daar zitten ook weer risico's aan vast. Als iemand besluit de grenzen op te zoeken neemt die zijn risico mee dus hoeft geen voordeel te zijn. Zolang het niet echt buitensporig gedaan wordt of opvalt vind ik het helemaal best.
Mwa das beetje zeggen als time bots zijn oke want je loopt het risco op een ban dus dat maakt het een fair risk.
Maar goed met hoe vaag de regels zijn momenteel snap ik wat je bedoelt alleen als er echt boosts gepland zijn die bewust gemaskeerd worden vind ik dat ook gewoon niet kunnen of dit nou gespot wordt door de support of niet.
Niet dat dit dus gebeurd is maar als dit gebeurd is vind ik dat niet kunnen.
 
Reactiescore
33
Nee heeft toch geen nut. Heb het 1x gedaan op deze wereld en heb volle bak bewijs aangeleverd in de vorm van een uitleg met foto’s waar zowel moraalheer als de mb het toegeven in een PM naar mij. Tot heden is hier niks mee gedaan vgm want de speler ligt er nog en is actief.

Is verspilde tijd

Reporten is toch een beetje zinloos heb ik het idee.. Alleen de top 3 stammen worden misschien benadeeld.
Zelfs als je troependump krijgt en de tegenstander (die er niet eens bij in de buurt ligt) het dorpje overneemt zonder muur te slopen.. Dit is toch boost genoeg dan?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Mwa das beetje zeggen als time bots zijn oke want je loopt het risco op een ban dus dat maakt het een fair risk.
Maar goed met hoe vaag de regels zijn momenteel snap ik wat je bedoelt alleen als er echt boosts gepland zijn die bewust gemaskeerd worden vind ik dat ook gewoon niet kunnen of dit nou gespot wordt door de support of niet.
Niet dat dit dus gebeurd is maar als dit gebeurd is vind ik dat niet kunnen.
Er zit natuurlijk wel een verschil in iets wat bij voorbaat iets illegaals en iets wat pas illegaal is bij "significant voordeel". Het is moeilijk om significante boosts te maskeren ook. Op een paar stiekeme interns ga je het verschil ook niet maken bijvoorbeeld. Kan later natuurlijk een dingetje zijn als er bijvoorbeeld grote interns aangeboden worden. Vind het in ieder geval niet iets om constant de vergrootglas op te houden, als het opvalt zie je dat zonder vergrootglas ook wel imo.
 
Reactiescore
448
6aaynj.jpg
 
Reactiescore
1.581
CB6FF05D-34B7-443C-9A05-6C612C472346.jpeg
 
Reactiescore
493
Nouja, denk dat de boost regels meer zijn voor midgame/endgame.

Nu met die nieuwe regels, kan je geen edelspam account meer laten liggen, ook word fuseren in endgame ook lastig gemaakt (of onmogelijk)

In dat opzicht ben ik wel content met de nieuwe regels, alleen early-game is nog een grijs gebied
 
Reactiescore
1.140
Vind het wel een erg goeie zaak dat er geen boosts meer mee gestart worden dat was iets de spuigaten aan het uitlopen.
Opzich 1 per account had ik zelf liefst gezien als nieuwe regel maar goed.
Nu heb je wel serieuze 30/1 en moraal problemen ligt praktisch niemand meer bij mij die niet buiten me 30/1 valt :(
 
Bovenaan