Spotprenten

Reactiescore
2.062


Ik heb nergens gezegd dat jullie met zoveel kwaliteit (in 1 stam) op ons moesten gaan. Wij hebben onze accounts vanaf het begin af aan bekend gemaakt... om dan zon premade te maken, beetje overkill in vergelijking.

Ik kan me geen topper bedenken die niet bij jullie zit of gestopt is (op een aantal uit barnie na).

Wel leuk om te zien hoe snel iedereen zich uitgedaagd door mij voelt ofc
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Rene de nieuwe Roald confirmed??
 
Reactiescore
742
Ik heb nergens gezegd dat jullie met zoveel kwaliteit (in 1 stam) op ons moesten gaan. Wij hebben onze accounts vanaf het begin af aan bekend gemaakt... om dan zon premade te maken, beetje overkill in vergelijking.

Ik kan me geen topper bedenken die niet bij jullie zit of gestopt is (op een aantal uit barnie na).

Wel leuk om te zien hoe snel iedereen zich uitgedaagd door mij voelt ofc

Alvast jezelf indekken, heel slim
 
Reactiescore
919
Ik heb nergens gezegd dat jullie met zoveel kwaliteit (in 1 stam) op ons moesten gaan. Wij hebben onze accounts vanaf het begin af aan bekend gemaakt... om dan zon premade te maken, beetje overkill in vergelijking.

Ik kan me geen topper bedenken die niet bij jullie zit of gestopt is (op een aantal uit barnie na).

Wel leuk om te zien hoe snel iedereen zich uitgedaagd door mij voelt ofc

rene top!!
 
Reactiescore
2.062
De helft van die namen van melvin zn post logen gemiddeld 1x per maand denk dus beetje overdreven meme tbh

Zit ook een kern van waarheid in, ik ga de uitdaging iig graag aan. Alleen w80 heeft me tbh wel een beetje gesloopt, ga het niet weer zolang kunnen volhouden.

We will see, the show must go on :)
 
Reactiescore
1.542
Reactiescore
2.062
Meer roast op mij plz, ik was ongesteld vandaag ik verdien het!
 
Reactiescore
5.593
Is oké René, je was niet de enige………..
 
Reactiescore
5.593
;)
 
Reactiescore
2.062
Bovenaan