Spotprenten

Reactiescore
581
Ben benieuwd of virtual Riot toevallig op delete is gegaan.
Ook nieuwsgierig naar... maar de kans is groot, dat hij dat zo hier komt vertellen: Dat er niets afgesproken is etc... toch benieuwd hoeveel PP zo'n ontlastende verklaring oplevert ^^

Bewerking: En daar is ie... en niets van een ontkenning (dat is dapper)... maar wel de BB uitleg.

Ik snap support hierin niet: BB's... dan kan iedereen meesnoepen en mag het (dat zal de redenering zijn). Maar, er is meestal maar 1 partij die het op voorhand al weet en die er daadwerkelijk klaar voor is (edels gezet, troepen in de buurt klaar etc). Die partij heeft nog steeds een onevenredig voordeel ten opzichte van de rest en pakt sowieso het meerendeel.

In mijn optiek dienen nieuwe BB's -om de (nieuwe) regels recht te doen- daarom 48 uur geblokkeerd te worden, dan zit iedereen klaar om ze te pakken en alleen zo is het eerlijk!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
344
Ja je hoeft er niet om heen te draaien natuurlijk als support je een vrijbrief geeft. Dit vind ik wel vreemd imo.
 
Reactiescore
17
Ja je hoeft er niet om heen te draaien natuurlijk als support je een vrijbrief geeft. Dit vind ik wel vreemd imo.
Is het ook, wij zijn iets te snel beginnen te spelen en hadden niet naar de wereldinstellingen gekeken.
Uiteindelijk bleek dat fusie op deze manier nog mogelijk was hiermee dat we zijn blijven doorspelen.
 
Reactiescore
903
Gelukkig levert dit dan ook totaal geen meerwaarde op dat je x bb dorpen kan pakken van 10k zonder moraal....
 
Reactiescore
417
De mazen in het net zijn gevonden, chapeau! Tijd voor ronde 2 boostregels aanpassen, daarna de events aanpakken. Das een volle kalender.
 
Reactiescore
5.686
Lijkt me vrij simpel op te lossen, speler krijgt 30% aftrek en mag pas na een X aantal dagen weer inloggen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Hoorde ook een leuke, bij een %aftrek, verlies dan ook hetzelfde %van je munten/edellimiet, maakt de impact meteen een stuk groter
 
Reactiescore
581
Lijkt me vrij simpel op te lossen, speler krijgt 30% aftrek en mag pas na een X aantal dagen weer inloggen.
Nou, how about eentje op delete en de andere 50% aftrek en dan graag nog een aanvalbare ban van drie dagen erboven op... zodat andere spelers met de BB's gaan lopen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, gewoon even laten zien... dat men vanaf nu de regels serieus neemt en eveneens serieuze straffen uitdeelt.
 
Reactiescore
5.686
Nou, how about eentje op delete en de andere 50% aftrek en dan graag nog een aanvalbare ban van drie dagen erboven op... zodat andere spelers met de BB's gaan lopen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, gewoon even laten zien... dat men vanaf nu de regels serieus neemt en eveneens serieuze straffen uitdeelt.
Dus in dit geval zouden Calamity en Turtles op delete moeten en vervolgens alle stamleden -50% + aanvalbare ban. Lees ik dit goed?
 
Bovenaan