Spotprenten

Reactiescore
60
We gaan zien hoe lang we het volhouden hier. De nodige def is nog aanwezig, we staan top 3 nu, maar t zal me niets verbazen als Dream straks over gaat naar kata's op boerderijen of iets dergelijks.
 
Reactiescore
60
En wij verkondigen geen leugens, we hebben enkel een (bijna) net zo mooi toneelstukje gespeeld als jullie. Je bleef maar doorzeuren bij mijn leden achter mijn rug om, om aan te sluiten bij Dream en de rest van onze stam te naaien. Je wilde kijken hoeveel vertrouwen we in elkaar hadden binnen de stam? Bij deze.

En thnx dat je nog even bevestigt dat dit inderdaad jouw doodsverwensing richting mij in Discord was, hopelijk doet Inno daar nog iets mee.

Dit gedrag hoort niet thuis in een spelletje.
 
Reactiescore
47
En wij verkondigen geen leugens, we hebben enkel een (bijna) net zo mooi toneelstukje gespeeld als jullie. Je bleef maar doorzeuren bij mijn leden achter mijn rug om, om aan te sluiten bij Dream en de rest van onze stam te naaien. Je wilde kijken hoeveel vertrouwen we in elkaar hadden binnen de stam? Bij deze.

En thnx dat je nog even bevestigt dat dit inderdaad jouw doodsverwensing richting mij in Discord was, hopelijk doet Inno daar nog iets mee.

Dit gedrag hoort niet thuis in een spelletje.
ohja, discord is ook terug te koppelen aan Inno ja. net als whatsapp, facebook etc.

en kata's hoef je niet te verwachten als wij ze ook niet krijgen. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn,
 
Reactiescore
449
LLM flop EOS top is de conclusie wel hier lijkt me.
 
Reactiescore
60
LLM flop, klinkt nog als een compliment naar hoe hij zich gedraagd.
 
Reactiescore
60
Het was een leuke reis, we hebben veel kunnen lachen op deze wereld.

Succes Tales, moge jullie er als winnaar uit komen op deze wereld.
 

Bijlagen

  • 615_13818.jpg
    615_13818.jpg
    310,5 KB · Weergaven: 25
Reactiescore
60
Laatste.
 

Bijlagen

  • 615_14714.jpg
    615_14714.jpg
    371,1 KB · Weergaven: 34
  • 615_14958.jpg
    615_14958.jpg
    295 KB · Weergaven: 34
  • 615_1549.jpg
    615_1549.jpg
    444,1 KB · Weergaven: 34
Reactiescore
725
Vrinden straks worden er nog dingeskes afgeknipt tussen de beentjes
 
Reactiescore
473
Aangezien ik sinds gisteren het ww terug weet stel ik voor dat jullie allemaal gewoon op delete gaan om jullie een vernedering te besparen??
@dream
 
Reactiescore
725
Maar goed dat je er niets meer hebt hangen, dus bij jou is dat geen bedreiging meer maar een constatering.
Kheb net nog gecheckt, jij heb foute info voorgeschoteld gekregen maat.
 
Reactiescore
60
Raken de clears op @Dream? Of vinden jullie het gewoon heel leuk om 500 fakes te sturen?
 
Reactiescore
47
Raken de clears op @Dream? Of vinden jullie het gewoon heel leuk om 500 fakes te sturen?
jij voelt jezelf wel heel groot he :rolleyes:.
maar goed, iig weer leven in dit dode forum
 
Reactiescore
60
Voor ons is duidelijk dat wij deze wereld niet gaan winnen, maar Lukas zijn gedrag heeft bepaald welke kant wij kiezen (en dat is niet die van jullie, maar dat heb je wel begrepen denk ik)
 
Reactiescore
338
Willen we de persoonlijke vetes er buiten houden en zullen we gewoon spotprenten plaatsen die grappig zijn?
 
Reactiescore
449
Weinig goede prenten, veel gejank en gezeik.
 
Bovenaan