Spotprenten

Reactiescore
438
Oprecht niet gezien dat ze zo weinig ODA hebben. Toch benieuwd hoe mensen dit zien, is dit nou wel of niet boosten en zouden mensen het zelf ook doen?
 
Reactiescore
28
Is lastig te zeggen als we niet weten of het bv een echte fusie is of dat de andere speler daadwerkelijk stopt met TW. Boosten is in mijn mening met een voorbereid plan starten met meerdere accounts en die later samenvoegen tot 1 main account.

De uitgeschakelde mogelijkheid om spelers uit te nodigen maakt een voor opgezet plan een stuk lastiger en je bent dan volledig afhankelijk van het geluk dat je moet hebben met plaatsing. Uiteraard is het mogelijk maar lijkt onwaarschijnlijk.

Zou ik het ook doen? Wel als er problemen zijn met activiteit op het andere account of dat een speler gedwongen moet stoppen.
 
Reactiescore
67
Wel heel veel dorpjes in dit stadium vd wereld hoor, maar oke.

Internen allemaal wel eens wat maar deze minimale ODA stijging tov de genomen dorpen bestempel ik als boost ;)

Trump’s situatie met Koningin was ook verkeerd, zeker door heel de PP situatie. Ben het ook eens met het besluit om Koningin BB te maken, was ook niet eerlijk.

Om in deze situatie voorop te lopen met kritiek & de morele standaard hoog leggen is een mooi streven. Wel raar om dan vervolgens zelf ontzettend te gaan boosten / internen. Word ook verafschuwd door de community, op die manier ga je wat mij betreft net zo nat.
 
Reactiescore
1.363
Wel heel veel dorpjes in dit stadium vd wereld hoor, maar oke.

Internen allemaal wel eens wat maar deze minimale ODA stijging tov de genomen dorpen bestempel ik als boost ;)

Trump’s situatie met Koningin was ook verkeerd, zeker door heel de PP situatie. Ben het ook eens met het besluit om Koningin BB te maken, was ook niet eerlijk.

Om in deze situatie voorop te lopen met kritiek & de morele standaard hoog leggen is een mooi streven. Wel raar om dan vervolgens zelf ontzettend te gaan boosten / internen. Word ook verafschuwd door de community, op die manier ga je wat mij betreft net zo nat.
Koningin liep gewoon dood bij mijn buren hoor. I guess dat trump dat zag en zo zn kansen benutte.
 
Reactiescore
1.363
Maar dat de koningin situatie zelf bestraft is , is niet meer dan terecht toch?

Eindstand voor trump gewoon nog lullig gegaan ook ;)
Dat wel :p.
Maar vond dat Trump wel compensatie mocht hebben
 
Reactiescore
28
Nee hoor is ook helemaal niet bedoeld als afbranden. maar als je beweert dat je bewijs hebt dan moet je het ook op tafel leggen. Mag ook altijd privé als je wilt.
 
Reactiescore
2.368
afbeelding-2021-11-17-094902.png
 
Reactiescore
1.228
Bovenaan