Spotprenten

Reactiescore
438

Het is een sterke start als je geen concurrentie hebt in je nabije omgeving.
Duurt wel een poos voor het wat is op snelheid 1 maar geeft je wel een enorm sterk cluster.

Aan jullie om hem weg te halen, veel recap edels zal die in eerste instantie niet hebben ;)
 
Reactiescore
28
Lol, voor 500% aan GS pakketjes brengt een "beetje" wel naar een geheel nieuwe betekenis.

Denk dat de meeste spelers die serieus op de wereld spelen er wel pp tegenaan hebben gegooid met het event maar wij komen in ieder geval bij lange na niet aan die 500%. :biggrin:
 
Reactiescore
438
Lol, voor 500% aan GS pakketjes brengt een "beetje" wel naar een geheel nieuwe betekenis.

Denk dat de meeste spelers die serieus op de wereld spelen er wel pp tegenaan hebben gegooid met het event maar wij komen in ieder geval bij lange na niet aan die 500%. :biggrin:

Uitgaande van ~130 PP per 10% is dat 6500 PP. Valt goed mee dus :)

Ik doelde op het feit dat het zonde is van de edels om zoveel barbarendorpen te edelen. Langs de andere kant is het niet de eerste keer dat we zoiets zien gebeuren natuurlijk. Alleen blijft het opvallend en opvallender voor ons omdat hij in ons continent ligt.

Als je niets beters te edelen hebt is het wel een goede investering in mijn ogen. Al is het maar om jou tegen te houden ;)
 
Reactiescore
300
Ik doelde op het feit dat het zonde is van de edels om zoveel barbarendorpen te edelen. Langs de andere kant is het niet de eerste keer dat we zoiets zien gebeuren natuurlijk. Alleen blijft het opvallend en opvallender voor ons omdat hij in ons continent ligt.

Zie dat liever dan eindeloze interns wel
 
Reactiescore
357
Eens. Denk echter dat de edel acties van dat account te wijten zijn aan de diplomatieke betrekkingen afgesloten door de leiding van Glory. Die zitten momenteel met een BG/NAP met zowel TSG als NoS.

Op onderstaande kaart kan je zien wat dat met zich meebrengt voor de spelers. Er was een account dat zich intern verzette tegen de vraag om komende weken enkel barbarendorpen te edelen in functie van de diplomatische betrekkingen en nadat duidelijk werd gemaakt dat dit niet kon vertrok het account en kreeg het dezelfde dag nog clears en treintjes van de stam van Alan A Dale.

Glory.png

Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken maar denk toch dat Alan A Dale op zijn minst een NAP had kunnen voorstellen aan het lid dat niet te vinden was met het voorstel in plaats van hem gelijk weg te vegen, in samenwerking mét, TSG.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.363
Denden is noop.
Allemaal een bende naabs hier doooohnders
 
Reactiescore
1.228
Fk dat. Gewoon katas sturen, breek je vanzelf het moraal en kan je daarna gewoon rustig edels sturen!
Ja kata's lopen op hem as we speak. Genoeg met dit zooitje
 
Bovenaan