Spotprenten

Reactiescore
1.363
Waarom constant die haat op Tjerk etc.. Die gozer doet gewoon hard zijn best....
 
Reactiescore
383
De huidige bespelers van pony waren er gewoon. Dat het niet genoeg was oke, maar je kan ze niet beschuldigen van runnen ;)

Waarom constant die haat op Tjerk etc.. Die gozer doet gewoon hard zijn best....

Zelfs in mn GA heb ik benoemd dat deze jongen echt zn best doet. Echter weten wij dat dit account al 36u onder vv staat, en laten we eerlijk zijn om goeie reden, betekend dit dat wij niet een klein prentje mogen maken? Nee toch? Dat is waar dit topic voor is.
 
Reactiescore
271
Zelfs in mn GA heb ik benoemd dat deze jongen echt zn best doet. Echter weten wij dat dit account al 36u onder vv staat, en laten we eerlijk zijn om goeie reden, betekend dit dat wij niet een klein prentje mogen maken? Nee toch? Dat is waar dit topic voor is.

tuurlijk mag je een prentje maken, net zoals wij mogen zeggen dat het niet klopt
 
Reactiescore
5.598
Tjerk zat zelf te memen dat die runnen was, oorzaak ligt dus bij jezelf.
 
Reactiescore
417
Zelfs in mn GA heb ik benoemd dat deze jongen echt zn best doet. Echter weten wij dat dit account al 36u onder vv staat, en laten we eerlijk zijn om goeie reden, betekend dit dat wij niet een klein prentje mogen maken? Nee toch? Dat is waar dit topic voor is.
Je hebt te diep in het glaasje gekeken broeder. Tjerk was er inderdaad wel op de dag zelf (ik heb hem toen nog succes gewenst). Rond 12en kwam Arnoux helpen (overgestapt van Leon ipv vv). GOEDEMORGEN HE
 
Reactiescore
55
Haha ik zat maar wat te vissen naar reacties :p
 
Reactiescore
55
Maar ben toch bijna geëmotioneerd dat er dus ook nog mensen lief doen <3
 
Reactiescore
55
Zelfs in mn GA heb ik benoemd dat deze jongen echt zn best doet. Echter weten wij dat dit account al 36u onder vv staat, en laten we eerlijk zijn om goeie reden, betekend dit dat wij niet een klein prentje mogen maken? Nee toch? Dat is waar dit topic voor is.

Oh en dit klopt niet trouwens, we staan niet onder vv en hebben ook niet langdurig onder vv gestaan.
 
Reactiescore
1.918
nee klopt er is een floaterke
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.151
Hoezo weet cult van 36 uur vv af?

Is hier weer sprake van spiejonage
 
Reactiescore
1.752
Haaa goeike @lejel2000 waar kan ik me inschrijven voor het anti-bunny pact??
 
Reactiescore
903
Nee bewijs dat die een ei bakt
 
Bovenaan