Spotprenten

Reactiescore
1.380
Hopen op een ts haker is wel heel riskant

Moet je mij vertellen hoe dit anders had gemoeten zonder fatsoenlijk def te hebben of stamdef.
Enige wat we konden doen is eerste edel blocken en groene edel c-snipen en blocken. 2 edels dood en rest was aan de goden van de ts ;)
1627406513144.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
417
Moet je mij vertellen hoe dit anders had gemoeten zonder fatsoenlijk def te hebben of stamdef.
Enige wat we konden doen is eerste edel blocken en groene edel c-snipen en blocken. 2 edels dood en rest was aan de goden van de ts ;)
Heb niet alle info dus kan er moeilijk inschatten wat ik had gedaan. Hoorde en zag alleen de pm die naar ons was verstuurd.
 
Reactiescore
2.878
Moet je mij vertellen hoe dit anders had gemoeten zonder fatsoenlijk def te hebben of stamdef.
Enige wat we konden doen is eerste edel blocken en groene edel c-snipen en blocken. 2 edels dood en rest was aan de goden van de ts ;)
Bekijk bijlage 29838


Snap sws niet dat je een trein met zwaard bijl en ram gaat snipen. Is een no haul wereld, hooguit is je muurtje weg.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ha die edels met goudmunten zijn toch echt heel leuk, 6 edels op een dorp pompen
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Is dit het einde van AAO
 
Reactiescore
5.598
Speel jij op Against all odds Dylan?
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
470
lijkt me niet.
 
Bovenaan