- Reactiescore
- 393
Hopen op een ts haker is wel heel riskantKonden er niks aan doen. Eerste geblockt cancel snipe goed en hopen dat ts bleef hangen maar helaas. Ach het blijft een spelletje he @Boarders of Brutality
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Hopen op een ts haker is wel heel riskantKonden er niks aan doen. Eerste geblockt cancel snipe goed en hopen dat ts bleef hangen maar helaas. Ach het blijft een spelletje he @Boarders of Brutality
Heb niet alle info dus kan er moeilijk inschatten wat ik had gedaan. Hoorde en zag alleen de pm die naar ons was verstuurd.Moet je mij vertellen hoe dit anders had gemoeten zonder fatsoenlijk def te hebben of stamdef.
Enige wat we konden doen is eerste edel blocken en groene edel c-snipen en blocken. 2 edels dood en rest was aan de goden van de ts![]()
Moet je mij vertellen hoe dit anders had gemoeten zonder fatsoenlijk def te hebben of stamdef.
Enige wat we konden doen is eerste edel blocken en groene edel c-snipen en blocken. 2 edels dood en rest was aan de goden van de ts
Bekijk bijlage 29838
Snap sws niet dat je een trein met zwaard bijl en ram gaat snipen. Is een no haul wereld, hooguit is je muurtje weg.
Dit was n grapje toch ?Snap sws niet dat je een trein met zwaard bijl en ram gaat snipen. Is een no haul wereld, hooguit is je muurtje weg.
Speel jij op Against all odds Dylan?
Wanneer ga jij er nou eens vooruit komen dat jij mijn slaafje bent, Fritsien?Wat ben ik trots op mijn moraalbreker @FortisPlatinum, zijn eerste wereld dat hij op een hoofdaccount mag spelen.
Wanneer ga jij er nou eens vooruit komen dat jij mijn slaafje bent, Fritsien?
Ik wil dat wel. Kan ik het eindelijk eens leren van een TW god.![]()