Spotprenten

Reactiescore
493
deffen van pony ging goed. totdat op de donderdag avond 23:30 Willy de paardentemmer clears ging gooien.
Die machtige clears van Willy bleven maar komen, en onze paardjes wisten niet meer wat ze moesten doen. De wanhoop was nabij, gelukkig stopte Willy met gooien om 2:00. En konden de paardenmannen even op adem komen, maar dat was van korte duur!
Aangezien Willy de paardentemmer zijn gruwelijk sterke clears weer om 6:00 de opdracht gaf om richting de dorpjes te gaan wandelen van de paardenmensen. Toen ontstond er blinde paniek en zijn de paardenmensen het gehele overzicht kwijt geraakt.
 
Reactiescore
473
Zorg jij nou maar eerst dat je betrouwbaar bent en je afspraken na komt. Pony heeft gedaan wat ie kon doen. Of het allemaal juist was nee, maar hij heeft zijn best gedaan en meer kan je niet verlangen. Gratz naar Cult en de prima massa.
Ben wel echt benieuwd wat er gedaan is dan. Vanaf de kant van Cult lijkt het er eerder op alsof er (zo goed als) niks gedaan is
 
Reactiescore
21
Ik ben toch benieuwd hoeveel def er nu nog overblijft.. Want zoveel opvangen ipv te dodgen en je def te gebruiken voor te snipen.. Ging lekker :)
 
Reactiescore
55
Haha Allemaal zo lekker benieuwd!!
Nieuwsgierige aapjes:p
 
Reactiescore
5.686
Vertel ons alles!!
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
300
Ik ben toch benieuwd hoeveel def er nu nog overblijft.. Want zoveel opvangen ipv te dodgen en je def te gebruiken voor te snipen.. Ging lekker :)

Misschien kan die jou wel een berichtje sturen voor wat tips over je instantly laten internen bij incomings en je eigen dorpen slopen! Tot nu toe écht een winnende tactiek indd!
 
Reactiescore
473
Misschien kan die jou wel een berichtje sturen voor wat tips over je instantly laten internen bij incomings en je eigen dorpen slopen! Tot nu toe écht een winnende tactiek indd!
Je kan er nu wel op haten maar als hij zich zelf laat recappen heeft hij al meer gedaan dan pony gisteren.
 
Reactiescore
1.365
Je kan er nu wel op haten maar als hij zich zelf laat recappen heeft hij al meer gedaan dan pony gisteren.
Mwa, valt wel mee fritsien, die dude had pure stacks staan en blockte en daardoor had die noob die echt voor geen flikker kan twen een grote waffel.
Dusja xD.
 
Reactiescore
21
Misschien kan die jou wel een berichtje sturen voor wat tips over je instantly laten internen bij incomings en je eigen dorpen slopen! Tot nu toe écht een winnende tactiek indd!
Daniel, aangezien ik nog steeds actief ben op W81 en dat idee van mijn dorpen laten over te nemen door Cara allang meespeelde mag jij dit gerust sarcastisch zien als een soort van tactiek. Ik zie dit gewoon als afleiding :p Het enige dat er jammer was dat jullie met de helft van de wereld op Cara gingen omdat het anders mss niet lukte ;) En Trouwens, Pony deed net hetzelfde door zijn mb's, enkel niet succesvol. Dus jullie hadden hem beter wat geholpen.

Jij weet trouwens donders goed dat ik daar geen schijn van kans had als solo speler. Moesten jullie AAO laten wegspelen hebben door Cara had het er mogelijks anders uit gezien.
 
Bovenaan