Spotprenten

Reactiescore
344
Voor de mensen die het nog niet weten en zich afvragen waar al deze meme's over gaan.
Iemand van Ris had een nieuw forum account gemaakt maar had hier per ongeluk w81 mee ingelogd hele account was niks op gebeurd dorpje was nog 21 punten dus normaal krijg je hier niet meer dan een waarschuwing voor maar blijkbaar had duckje zijn dag niet dus 3 dagen ban...

dit word een waarschuwing als je zelf support aanschrijft. En een andere optie was verbinding delen snel aangooien.

maar vind sws dat support met 2 maten meet. Dus of dat een keutel dwars zat of de persoon idk. Wel fucktup voor main account.
 
Reactiescore
1.019
Ach het was niet aanvalbaar, of geen halvering. Dat had ook gekunt en heb ik vaak zat meegemaakt. Bekijk het van de positieve kant!
 
Reactiescore
757
Ik begrijp ook niet goed waarom er geen supportje achterna gestuurd werd? Dan is het gewoon altijd waarschuwing en nooit een straf. TW team is hierin echt wel redelijk normaal gesproken.
 
Reactiescore
383
Ik begrijp ook niet goed waarom er geen supportje achterna gestuurd werd? Dan is het gewoon altijd waarschuwing en nooit een straf. TW team is hierin echt wel redelijk normaal gesproken.

De co in kwestie had dit niet gedaan en niet aan de hoofdspelers doorgegeven dacht ik, but correct me if i'm wrong ik speel bij de buurman
 
Reactiescore
344
Al goed eind goed. Vind alleen wel dat er een halvering plaats moet vinden, want dat is wat ik bedoel met 2 maten meten. Belachelijk!!!!!
 
Reactiescore
449
Ik begrijp ook niet goed waarom er geen supportje achterna gestuurd werd? Dan is het gewoon altijd waarschuwing en nooit een straf. TW team is hierin echt wel redelijk normaal gesproken.
Wij wisten inderdaad niet dat hij dit account had aangemaakt tot een aantal uren na de ban. Laat ik zeggen dat alle scheldwoorden uit het woordenboek voorbij zijn gekomen ^^
@Curiosity sinds ik uit de acc chat bent gaat het bergafwaarts zie ik al, geen enkele vorm van discipline.
Feit Bram, ik heb je nodig <3
 
Bovenaan